• La Lola

Varför kollar folk på just dig?

När du blir medveten om att nån kollar på dig, tex på gatan...krogen...what ever, är då din första tanke att de kollar pga att de gillar det de ser eller pga att de inte gillar det de ser?

Jag blev så nyfiken efter att ha läst i en annan tråd att det för vissa är så självklart att folk kollar för att de gillar det de ser.
    Men är det verkligen så enkelt för alla?

Jag får höra att jag är snygg, vacker, ja allt möjligt positivt men jag är ju medveten till 100% om att jag inte faller alla i smaken och tror verkligen inte att "alla" som kollar gör det pga att de gillar det de ser.

Hur är det för dig?

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-06-11 22:34
    Tråden jag inspirerades av: www.familjeliv.se/Forum-24-64/m70173028.html
  • Svar på tråden Varför kollar folk på just dig?
  • mycketsaft

Om folk tittar extra på mig blir jag nervös, har jag kletat något i ansiktet? Är jag äcklig? Är det någon jag jobbat med men glömt bort?

• Furstinna
    Sveamarie skrev 2013-06-12 16:30:56 följande:
    Märkte att det började hackas på dig direkt när du skrev detta. Visst är det underbart med bittra människor?

Kram på dig! 

;) just love it!
  • Trailer trash TT

Jag tror dom kollar på mig för att jag låter mest,jag skrattar högt,jag är tatuerad och piercad i massor och har massa olika hårfärger jämt. Om dom kollar på mig för att dom tycker jag är snygg så är det ju bara roligt

Sen klär jag mig mest i jeans top och converse. Ibland biker boots

Manyok
  • Förväntanstid
    Furstinna skrev 2013-06-12 18:28:43 följande:
    ;) just love it!

Jag vill se bilder. Jag brukar nämligen tycka att de som själva påstår att de är snygga nästan alltid ser billiga och översminkade ut. Ditmålade ögonbryn, överblonderade el. liknande.
  • Lemonysnickets
    Björnmossa skrev 2013-06-12 16:46:54 följande:
    Haha =). En gång när jag var i skoköpartagen satt jag och slötittade jättelänge på ett tjejgäng som fikade på samma café, fast med blicken liksom under deras bord för att se dojorna. Lite pinsamt när de upptäckte mig
    Skrattande Underbart!
    Alla sätt är bra utom de tråkiga - Povel Ramel
  • La Lola
    Sveamarie skrev 2013-06-12 16:30:56 följande:
    Märkte att det började hackas på dig direkt när du skrev detta. Visst är det underbart med bittra människor?

Kram på dig! 
    Men ge dig.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Hemulen55

Jag tror alltid att folk tittar för att jag ser konstig ut på något sätt. Ibland när jag har någon med mig kan de kommentera typ "oj vad du blev inspanad" men jag är tydligen urdålig på att avgöra om någon tittar på ett positivt eller negativt sätt. Visst, det har hänt någon enstaka gång att jag känt mig säker på att det varit positiv uppmärksamhet men vore ju inte fel att ha lite känsla för det och få känna sig lite uppskattad Tungan ute

• Balahir

nästan alla faller för mina ögon och mitt leende. 

• Furstinna
    Förväntanstid skrev 2013-06-12 19:27:56 följande:
    Jag vill se bilder. Jag brukar nämligen tycka att de som själva påstår att de är snygga nästan alltid ser billiga och översminkade ut. Ditmålade ögonbryn, överblonderade el. liknande.

Jag lägger inte upp bilder på nätet och din åsikt intresserar mig inte. Det du beskriver tycker inte jag heller är speciellt attraktivt men trivs dom med det så är det inte mitt bekymmer.
Svar på tråden Varför kollar folk på just dig?