• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Stora My

Nu har jag också gått igenom bebiskläderna och slängt i en maskin. Å vilka fina små kläder, blir alldeles förväntansfull.

Jag har 55 dagar kvar nu.

• fru mia
    petrina skrev 2013-07-13 03:49:40 följande:
    Tackar. Fru mia , hur har din graviditet varit?

Besvärligare än mina tidigare graviditeter, mer av allt... usch va negativ jag låter ;) Hur mår du?
  • fru mia

Blir det ett stort bröllop Sara H ? Vi hade ett litet men blev så nervös att jag glömde brudbuketten :) om en vecka är du gift, coolt!

• oldy

Spännande Sara H!
    Duktig sömmerska du verkar ha hittat med. Lycka till på fredag!

• petrina

Fru mia

Ja har en väldigt smärtsam graviditet så du låter inte alls negativ. Trodde aldrig att de skulle bli värre med denna då första va en 5kg bäbis. 73 dagar kvar

Sara

Grattis. Njut stort

• Sara H

Tack för gratulationerna på förhand! <3
    Det blir 58 gäster, varav 9 barn under 6 år, det blir spännande. Vi ska vara i trädgården vid mitt barndomshem i Värmland, med fokus på en mysig och lättsam dag har vi tänkt oss. Bara vi inte får en massa regn...

• Sara H

Förresten, angående BB-väskan! Jag ska ju packa denna för första gången, så jag undrar hur ni andra gör? Packar ni era egna saker och bebisens kläder och skötsaker i samma väska, eller tar ni två separata - en till er själva och en till bebisen?

• Zayco
    Sara H skrev 2013-07-13 11:46:37 följande:
    Förresten, angående BB-väskan! Jag ska ju packa denna för första gången, så jag undrar hur ni andra gör? Packar ni era egna saker och bebisens kläder och skötsaker i samma väska, eller tar ni två separata - en till er själva och en till bebisen?
    Jag har en megastor väska så jag tar allt i samma  
  • fru mia
    Sara H skrev 2013-07-13 11:46:37 följande:

Har också allt i samma väska. Om jag lyckas stänga den...
  • Sara H

Ok! Då kör jag på det, känns ju helt klart mest praktiskt att ha allt i en väska.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?