• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sarus85

Åh grattis! Va mysigt och så fort det gick! Hopas ni mår bra?

Nu längtar jag ännu mer efter min lille!

• Carror

Ja vi mår jättebra, åker hem i em

• Carla300

Grattis carror!!

Mitt tandläkarbesök gick jättebra!:) Tog 10 minuter att fixa ett hål och nu behöver jag inte komma tillbaka före nästa år! Trodde aldrig att det skulle gå så smidigt:)

Men allt kan såklart inte vara bra på en gång. Vi har problem mes vår nya bil som hotar hela semestern. Är så förbannad på den otur vi har med bilar!! Får antagen ta tåget till mina morföräldrar för att hämta hem syskonvagnen. Annars hade vi tänkt ta en bilsemester dit hela familjen. Fy fan för krångel säger jag bara...

• petrina
    Carror skrev 2013-07-17 07:14:03 följande:
    Dom tog hål på hinnorna 15.30 igår och 18.51 kom lilla Emilia 4,1kg 49cm

Grattis! Va skönt att ni får åka hem o mysa...

Här har vi hela 68dagar kvar, nu väntar vi på att komma till tillväxt ul för att se hur stor beben är samt titta till om moderkakan ligger bra till. O närmast ligger socker belastninga testet. Blää hemskheter att dricka den där blaskan. Någon annan som gjort det?
  • Carla300

Petrina: Jag gjorde det förra månaden. Tänkte nog nästan spy upp drycken igen...

47 dagar kvar.

• Stora My

Jag gjorde belastningen med första barnet. Ve och fasa! Har tackat nej till den nu. Hittills ligger sockret bra varje gång.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?