• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • MammaMu74

Åh va kul! Tack så mycket Stumpan84 :) Nej jag väntar vårt andra barn, har en son som blir 2 till hösten. Ska ta och läsa ikapp i tråden, får väl bli nattlektyren då jag har svårt att somna om när jag varit på toa ;) Är det ditt första barn?

• fru mia
    MammaMu74 skrev 2013-07-19 15:55:23 följande:
    Hallå alla mammor i väntans tider! Har 86 dgr kvar till BF, kanske är lite sent att hänga på här i tråden?

Hej! Nej de är inte för sent :) är nog ganska utspritt hur många dagar man har kvar!
  • fru mia

Om de är nån som vill ha mer krämpor kan jag rekommendera att ställa sig & baka 32 köttfärs piroger... fy satan, kan garantera mer smärta än innan..

• Stora My

Fru mia: Aj, aj! Det låter jobbigt.

Själv har jag gått mycket de sista dagarna och fått smärtsamma känningar i fogarna framtill. Inte så kul men med lite vila så ger det nog med sig.  

• fru mia

Ja vila är bra! Smärtan har gått över från i går så nu kan jag bara vräka i mig piroger :) Hoppas dina känningar i fogarna går över!

• Carla300

Har nog helt andra sammandragningar nu med tredje barnet. Gör inte ont men gud så hård magen blir och så trycker det neråt mycket fastän bebis ligger högt. Får ändå inte många per dag ännu som tur är.

Det är så spännande att man inte vet när bebisen vill ut och hur det kommer att starta:) Spännande!

• Stora My

Carla: har också, känner så men tycker jag har många. Särskilt ute på promenad, så jag måste pausa lite. Fast det gör inte ont. Har inga förvärkar än. V 33 idag.

• Stumpan84
    MammaMu74 skrev 2013-07-19 20:37:55 följande:
    Åh va kul! Tack så mycket Stumpan84 :) Nej jag väntar vårt andra barn, har en son som blir 2 till hösten. Ska ta och läsa ikapp i tråden, får väl bli nattlektyren då jag har svårt att somna om när jag varit på toa ;) Är det ditt första barn?

Nej det är mitt tredje. Har två pojkar på 10 och 4 år fast från ett tidigare förhållande Detta kommer också böi en gosse så det verkar som att jag är en pojkmakerska hahaha
  • Sarus85

Gu va gott med piroger, fru Mia!!

Stumpan84: jag väntar min andra pojke så här blir det också en grabbskara :)

• fru mia

Ja pirogerna blev jättebra! Tänkte att de är smidigt att slippa laga mat när bebis kommit men dom är snart slut.... Sara H: Du är ju gift nu! Stort grattis! Hur va bröllopet??? Berätta berätta!!!!!!

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?