• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Sarus85

Jag funderade också på göra lite matlådor och frysa in. Himla smidigt och kunna ta upp . För lär ju vara fullt upp med annat. Annars har vi tänkt lite på att ha matkasse, så slipper vi planerandet iaf :)

• fru mia
    Sarus85 skrev 2013-07-21 12:35:32 följande:
    Jag funderade också på göra lite matlådor och frysa in. Himla smidigt och kunna ta upp . För lär ju vara fullt upp med annat. Annars har vi tänkt lite på att ha matkasse, så slipper vi planerandet iaf :)

Vi har haft linas matkasse ganska länge funderar på att testa nån annan kasse men vet inte vilken.
  • Sarus85

Vi har haft city gross, men tyckte det var för mycket som vi själv behövde köpa hem och sen har vi haft "mat i veckan" som vi var jättenöjda med. Finns dock bara i Skåne. Var bor ni fru Mia? Men de har mycket närproducerat och ekologiskt!

• fru mia
    Sarus85 skrev 2013-07-21 12:35:32 följande:

Vi bor i Södermanland. Tycker linas är bra, mycket ekologiskt. Ibland lite väl mycket "nya" konstiga grejer som vi inte var vana vid. Bytte till linas barnkasse som var roligt för barnen. I början fick vi handla mycket kryddor & sånt men de var ju återkommande kryddor.
  • Carla300

Jag borde också laga mat och frysa ner. Åtminstone så mycket att det räcker de dagar jag är på bb. Men det får bli efter semestern. Vi ska åka bort 1,5 vecka snart. Ska bli kul att komma bort lite innan lillen kommer, nog för att det också är lite jobbigt att resa med en 3åring och en 17 månaders... Men tror nog att det positiva väger upp:)

• Stumpan84

[quote=70538069][quote-nick]sarus84

Stumpan84: jag väntar min andra pojke så här blir det också en grabbskara :)[/quote]

Det positiva är att man inte behöver köpa en helt ny garderob

• MammaMu74

Hm.. Snopet som attan när man inser att endast ett par ord kom med i hela inlägget tidigare idag... :( Mobilen är tydligen inte att lita på!

• Stora My

Nu är det 44 dagar kvar till beräknat. Imorgon ska jag på mvc. Blir intressant se hur allt står till. Annars så är jag så less denna halsbränna.

Här blir det också en 3:e pojke (tror jag).

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?