• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • Okändkvinna
    Sarus85 skrev 2013-07-06 12:58:38 följande:
    Är det för sent att hoppa in i den här tråden? Jag har BF 3 september och det är mitt andra barn.

Kan checka av halsbränna, foglossning och sömnsvårigheter här med :)
    Klart du ska hoppa in här. Jag har också bf 3:e september :)
  • Sarus85

Tackar. Många med bf 3 september :). Nu hoppas jag ju att bebis kommer tidigare och inte 6 dagar senare som med sonen.

• Sara H

Vecka 30 idag för mig!

Har inga krämpor utöver trötta fötter och en kropp som inte är lika vig och smidig som den var för några månader sen.

• Mammaspärlaa

V33 exakt idag ... Har oxå märkt av att jag blivit extremt trött det sista och väldigt tung... Dagens värme gjorde mig dessutom helt orkeslös! Jag sov middag en timme och det var nog nödvändigt:)

• Sarus85

Mm sova middag är guld!

Gömmer mig inomhus där det är lite svalare men imorgon blir det stranden. Så kommer väl vara den strandade valen där :D

• Carla300

Oj vad många vi är med bf den tredje! Välkommen sarus85!

Mår oförskämt bra just nu så har inget att klaga på:) Önskar bara att lillen ska vända på sig. Har ingen foglossning ännu. Sist kom det riktigt på slutet. Hoppas att ni haft en bra helg:)

• Stumpan84

Sitter på tåget och är på väg hem efter en aktiv helg på liseberg! Barnen är trötta men glada och jag har ont i både fötter, bäcken och det känns som att jag har grus i ögonen så allt som allt har jag haft minst lika kul! :-P

• Carla300

Kände såklart av foglossningen för första gången den här graviditeten igår direkt efter att jag skrev här att jag inte känt av den:p Men det var bara lite så så länge den håller sig så ska jag nog överleva. Får sakta ner farten lite bara:)

Den här veckans höjdpunkt är mvc besök på fredag.

Har ni tänkt dricka hallonbladste?

• Sarus85

Drack hallonbladste med förra men vet inte denna gången :). Tror jag ska göra det fast på färdigpåse och inte lösvikt. Så jobbigt att koka då :)

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?