• Anonym (44 år)

Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?

I princip alla män, oavsett ålder, kollar på snygga tjejer och jag är inget undantag. Mentalt tänker man inte på att man faktiskt är 20-25 år äldre än tjejerna man kollar på (jag kollar på tjejer i alla åldrar, men nu gällde frågan unga tjejer). Jag kan förstå om jag t.ex. skulle glo mycket ingående på en 18-åring, att hon då skulle tycka att det var "obehagligt", men så skulle jag personligen inte göra, det skulle nog var lite diskret i sådana fall, och skulle jag få minsta indikation om att tjejen inte "uppskattade" detta, så skulle jag sluta titta direkt.

Alltså, tycker ni unga tjejer att det är "obehagligt" när "äckliga gubbar" +40 kollar på er (inte något pervo alltså) eller hur resonerar ni? Man vill ju inte upplevas som en snuskgubbe bara för man har passerat 40 och kollar på snygga tjejer, i alla åldrar (Jag raggar inte på så unga tjejer).

• Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?
  • Anonym (44 år)
    Tom Araya skrev 2013-05-16 04:21:08 följande:
    Tala för dig själv....jag tänker ofta att hon är för ung eller jag för gammal när jag ser unga, snygga tjejer på 25-30 eller yngre, jag är 40.
    Jag tror inte att jag talar för mig själv, jag känner ingen man oavsett ålder som inte tittar på en sexig kvinna, även om hon är "för ung". Som jag skrev så stöter jag inte på unga tjejer, så det är inte frågan (jag anser som du att ålderskillnaden är för stor för något sådant). Men du kan inte säga att du inte skulle spana in en snygg 20-årig tjej, för då är du undantaget. Sedan kan man göra det på ett diskret sätt så man inte framstår som en äcklig gubbe. Fan, farfar som är 90 spanar in unga tjejer, även om han inte står och glor med en pervoblick, det gör alla män.

Jag har redan en snygg fru, så jag är inte ute efter att få till det med någon 18-åring, men för fan, vi är ju män och vi kollar på tjejer men hur vi gör det, det kan ju skilja sig, och det är väl där meningarna går isär. Stå och dregla och klä av en tjej med blicken är förstås inte OK.

Jag undrade egentligen, om en ung tjej skulle märka att man kollar lite diskret, upplevs man då automatiskt som en äcklig gubbe, även om man inte råglor och beter sig slemmigt?

PS: Jag fattar nog att även min fru kollar in en ung snygg kropp, även om hon inte är intresserad av en ung älskare.
  • Anonym (Man)

Det är väl klart att alla män kollar på snygga tjejer om man inte är bög, att påstå något annat så ljuger man. Jag är också för gammal för 20-åringar, men klart man kollar, även om jag inte beter mig som ett gubbslem. Jag förstår precis ts fråga, men det är inte alla som verkar göra..

• Tom Araya
    Anonym (44 år) skrev 2013-05-16 16:34:40 följande:
    Jag tror inte att jag talar för mig själv, jag känner ingen man oavsett ålder som inte tittar på en sexig kvinna, även om hon är "för ung". Som jag skrev så stöter jag inte på unga tjejer, så det är inte frågan (jag anser som du att ålderskillnaden är för stor för något sådant). Men du kan inte säga att du inte skulle spana in en snygg 20-årig tjej, för då är du undantaget. Sedan kan man göra det på ett diskret sätt så man inte framstår som en äcklig gubbe. Fan, farfar som är 90 spanar in unga tjejer, även om han inte står och glor med en pervoblick, det gör alla män.

Jag har redan en snygg fru, så jag är inte ute efter att få till det med någon 18-åring, men för fan, vi är ju män och vi kollar på tjejer men hur vi gör det, det kan ju skilja sig, och det är väl där meningarna går isär. Stå och dregla och klä av en tjej med blicken är förstås inte OK.

Jag undrade egentligen, om en ung tjej skulle märka att man kollar lite diskret, upplevs man då automatiskt som en äcklig gubbe, även om man inte råglor och beter sig slemmigt?

PS: Jag fattar nog att även min fru kollar in en ung snygg kropp, även om hon inte är intresserad av en ung älskare.
    Jo, titta lite diskret gör man ju men jag förklarar vad som då rör sig i skallen på mig.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • cazh82
    Anonym (Man) skrev 2013-05-16 16:40:57 följande:
    Det är väl klart att alla män kollar på snygga tjejer om man inte är bög, att påstå något annat så ljuger man. Jag är också för gammal för 20-åringar, men klart man kollar, även om jag inte beter mig som ett gubbslem. Jag förstår precis ts fråga, men det är inte alla som verkar göra..
    Åk till Finland, där anser de att alla svenska män är bögar....nöff nöff.
  • Tom Araya
    cazh82 skrev 2013-05-16 17:29:10 följande:
    Åk till Finland, där anser de att alla svenska män är bögar....nöff nöff.
    På ett sätt är det sant att det är fler bögar i Sverige än i Finland eftersom alla Finlands bögar har flytt till Sverige.
    Jeff Hanneman (gitarrist i Slayer) *1964-01-31 D: 2013-05-02 R.I.P.
  • cazh82
    Tom Araya skrev 2013-05-16 17:39:28 följande:
    På ett sätt är det sant att det är fler bögar i Sverige än i Finland eftersom alla Finlands bögar har flytt till Sverige.
    Kanske det är så, gärna för mig.

Blev bara irriterad på någon här ovans kommentar, hillbillys som gafflar så. Säger inte att jag är bättre..
  • Anonym (Gubben)
    keron skrev 2013-05-15 18:28:20 följande:
    Så länge du är diskret med det såTungan ute Annars är det creep-varning på dig, japp

Om jag kollar på baken så ser de väl inte om jag stirrar eller är diskret va?Cool
  • keron
    Anonym (Gubben) skrev 2013-05-16 19:40:01 följande:

Om jag kollar på baken så ser de väl inte om jag stirrar eller är diskret va?Cool
    Man kan ju tro det, men tro mig, man KÄNNER ofta när nån kollar in baken på en Cool Och oftast har samma person redan kollat en upp och ner på framsidan så inte svårt att räkna ut vad han gör när man gått förbi, haha Tungan ute
  • Anonym (Gubben)
    keron skrev 2013-05-16 21:08:55 följande:
    Man kan ju tro det, men tro mig, man KÄNNER ofta när nån kollar in baken på en Cool Och oftast har samma person redan kollat en upp och ner på framsidan så inte svårt att räkna ut vad han gör när man gått förbi, haha Tungan ute
    Hur känner man det? Om du känner att någon kollar in baken på dig, vad tänker du då? Cool
  • Anonym (Gubbslem!!!)

Jag tycker överlag att killar/män/gubbar som glor är äckliga. Är det någon som är gammal nog att vara min förälder...nej, fy fan så räligt!

Svar på tråden Tycker tjejer mellan 18-25 att 40+ är äckliga gubbar?