• hund

Säger ni dagis eller förskola?

Säger ni dagis eller förskola?

• Svar på tråden Säger ni dagis eller förskola?
  • Snultan

Dagis. Däremot tror jag att jag använder förskola mer när jag skriver.

Gravid i vecka 17! ****** BF 11 Oktober!
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Ja, onödiga ordbyten är onödiga, givetvis.

Men jag ser inte riktigt hur dagis->förskola är ett onödigt ordbyte, verksamheten förändrades ganska radikalt.

An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Curlie

Dagis. Det sa vi när jag var liten, så det hänger med

• Curlie
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-04-30 12:45:31 följande:
    Ja, onödiga ordbyten är onödiga, givetvis. Men jag ser inte riktigt hur dagis->förskola är ett onödigt ordbyte, verksamheten förändrades ganska radikalt.
    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.

CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2013-04-30 12:45:31 följande:
    Ja, onödiga ordbyten är onödiga, givetvis. Men jag ser inte riktigt hur dagis->förskola är ett onödigt ordbyte, verksamheten förändrades ganska radikalt.

Berätta gärna hur den har förändrats.
  • Curlie

Jag har haft min dotter på 5 olika dagis och vill nog påstå att det handlar om barnförvaring och inget annat. Den där pedagogiska verksamheten som det ryktas om, har jag bara hört talas om på familjeliv.

Svar på tråden Säger ni dagis eller förskola?