miiiiichelle skrev 2013-01-16 11:03:20 följande:
Vad härligt :) då kommer det flyga ut bebisar sen då ;) Gud vad skönt att det är stora chanser ändå, trodde set skulle vara kört. Men då kan du bli gravid redan nu första kuren då?! Tur att man inte levde förr i tiden då hade det nog varit kört. Den femte mars ska jag dit, min sambo ska med men det var bara mig dom skulle kolla första gången sa dom. Är det kanske vanligast att det är fel på kvinnorna ?! Tack ! Jag hejar tillbaka !! :):)
Min gyn sa någonting bra till mig när jag var ledsen och osäker på om min största drön skulle gå i uppfyllelse...alltså få ett barn.
Hon sa att, "Tio-15% av alla unga kvinnor har detta problem, och hade inte en kvinna med PCO kunnat få barn, hade det inte funnits kvar idag, för då hade dem försvunnit vartefter folk går bort".
Smart va ;)
Nja inte gravid ännu, jag har kollat, och man blir ju lite ledsen varje gång, men nu hoppas jag på att Pergotimen ska fungera. Ska till läkaren den 1 februari för att se om det gått bra! (Hoppashoppashopppas!!) då får vi inte ha sex innan då det finns en chans att tabletterna fungerar fööör bra och man släpper två ägg, och kanske blir med tvilligar ;)
Ja det är klart att jag helst vill ha en liten åt gången, men samtidigt, så skulle det inte göra mig någonting att få två pärlor direkt ;) Mycket jobb, absolut - långa nätter, DEFINITIVT, men hellre det, än inga barn alls :)
Du vet jag är rädd för att om man inte tar chansen varje gång man får den, så kanske man missar den, hoppas du förstår, jag menar alltså att det kanske inte släpper fler ägg...du vet.
Jaa mycket dumma idéer man får ibland ;)