Lambolina skrev 2014-01-13 08:48:57 följande:
I maj och juni 2013 lämnade vi som sagt våra hormon och spermaprover. I november 2013 blev min sambo ombed att lämna ett nytt sperma prov. I förra veckan 6 jan 2014 fick jag nog på att vänta så jag ringde till den barnmorska som jag pratade med första gången jag ringde och nu jäklar! På onsdag 15e jan ska vi göra spolningen.
Och den ska ju göras på dag 7-12.
Min mens är dock alltid lite konstig. Jag får först alltid rött blod som ordentlig mens, sen har jag oftast några dagar med bara lite brunt tills det kommer igång igen. Risken finns alltså att jag fortfarande kan ha lite mens när ska dit. Jag förklarade det för henne när hon gav mig tiden idag men det skulle inte vara nåt problem tror jag.
Och jag läser om alla lyckliga par som blivit gravid direkt efter första spolningen, borde egentligen inte hoppas på för mycket, men ååh tänk om det är nu det händer!
Om du skulle ha bruna flytningar när du kommer till spolningen kommer du att få göra den i alla fall
Det fick jag göra. Det var inga problem bara jag inte blödde färskt blod. Jag blev dock inte gravid efter min spolning...