• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Hej ! Jag och min pojkvän har försökt få barn i 13 månader, idag ringde jag för att boka tid för utredning. Den 5 mars ska vi dit. Är otroligt nervös och tänkte att någon annan kanske ska göra detta också ? Eller någon som gjort så man kan prata ut lite.

• Svar på tråden Fler på utredning ?
  • Anonym (?)
    ooemilyoo skrev 2013-07-17 18:33:18 följande:
    Nja.. Inte i min värld då jag har haft ryggproblem.. Då liknas dom med socker piller..:/
    Diklofenak är samma som voltaren och fungerar på samma sätt som Ipren.
  • Thotis90
    ooemilyoo skrev 2013-08-17 08:20:35 följande:
    Inget plus denna månaden i heller.. Ny dos pergotime..
    Inte här heller. Spolningen gjorde tydligen inte susen som för så många andra.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Anonym (123)
    Thotis90 skrev 2013-08-17 11:12:49 följande:
    Inte här heller. Spolningen gjorde tydligen inte susen som för så många andra.
    Spolning gör oftast inte alls susen för många andra, oftast handlar det om ren tur i de fall du läser om att de blivit gravida av spolningen. Har frågar överläkare om detta och det är inte större chans att bli gravid efter en spolning om man inte har nått fel, möjligen nån enstaka procent för det kan bli lite glattare.
  • ooemilyoo

Vi väntar även på sista svaren från simmarna och jag börjar bli riktigt nervös..:( då vi prickade jävligt rätt denna gången..:( sex 7 dagar innan äggloss och 5 dagar efter.. En gång om dagen., detta börjar ta på min nerver..:( bröt ihop totalt idag när vi kollade film och hon va gravid och han låg och pratade med magen och mina sambo säger gud vad jag längtar till den dagen.. Ååå där brast det för mig..:(

• miiiiichelle

Jag blir så trött! Ringde Gyn idag igen. Proverna finns inte registrerade, alltså är det nu två prov som "aldrig lämnats " och elva veckors väntan på detta åt helvete! Vad fan ska jag göra? Vill ju bara sätta dit dom något så fruktansvärt, men vill ju gärna inte hänga ut mig i tidningen eller något...

• miiiiichelle

Och sperma provet som var på rymmen i åtta veckor istället för två... Sahlgrenska är en skam!

• Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-08-20 10:52:29 följande:
    Jag blir så trött! Ringde Gyn idag igen. Proverna finns inte registrerade, alltså är det nu två prov som "aldrig lämnats " och elva veckors väntan på detta åt helvete! Vad fan ska jag göra? Vill ju bara sätta dit dom något så fruktansvärt, men vill ju gärna inte hänga ut mig i tidningen eller något...
    Jag hade anmält det.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
Svar på tråden Fler på utredning ?