• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Hej ! Jag och min pojkvän har försökt få barn i 13 månader, idag ringde jag för att boka tid för utredning. Den 5 mars ska vi dit. Är otroligt nervös och tänkte att någon annan kanske ska göra detta också ? Eller någon som gjort så man kan prata ut lite.

• Svar på tråden Fler på utredning ?
  • miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-28 02:35:34 följande:
    Det gör dom garanterat!!:)

Man kan ju alltid hoppas :) har ni fått tag på de nya stället? :)
  • ooemilyoo

Vi ska dit den 24/6 så får vi se vad som händer!:) men gissar då det behövs fler prover på sambo så påbörjas väk IVF tidigast till hösten..

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-28 15:23:44 följande:
    Vi ska dit den 24/6 så får vi se vad som händer!:) men gissar då det behövs fler prover på sambo så påbörjas väk IVF tidigast till hösten..

Lycka till! Och håll mig uppdaterad :)
  • ooemilyoo

Ja absolut:) jag hoppas dom finner några simmare hos er också.. Hos oss fanns ett par i alla fall..:/ bättre än inget:S

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-05-29 01:28:20 följande:
    Ja absolut:) jag hoppas dom finner några simmare hos er också.. Hos oss fanns ett par i alla fall..:/ bättre än inget:S

Ja jag läste om någon som hittat sex stycken och lyckats :)
  • miiiiichelle

Känns helt sjukt, vet att han inte har några. Ändå hoppas jag på att mensen inte ska komma i morgon? Hur patetisk är man inte då?!?

• Thotis90

Ni som har undersökt livmoder och äggledare (spolning), hur länge fick Ni vänta? Jag har väntat i 12 veckor nu och börjar tröttna... 

Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • miiiiichelle
    Thotis90 skrev 2013-06-09 19:27:19 följande:
    Ni som har undersökt livmoder och äggledare (spolning), hur länge fick Ni vänta? Jag har väntat i 12 veckor nu och börjar tröttna... 

Jag har tyvärr aldrig gjort någon.
Svar på tråden Fler på utredning ?