• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Hej ! Jag och min pojkvän har försökt få barn i 13 månader, idag ringde jag för att boka tid för utredning. Den 5 mars ska vi dit. Är otroligt nervös och tänkte att någon annan kanske ska göra detta också ? Eller någon som gjort så man kan prata ut lite.

• Svar på tråden Fler på utredning ?
  • ooemilyoo

Men så kan han väl inte säga!? Vad ledsen jag blir för din skull..:( min man tycker inte tanken av runka i en burk känns okey, men han gör allt för att ska få ett barn.. Om dom så ska va dom som tömmer honom.. Och ett sperma prov är nog obligatoriskt om man ska få hjälp. Så har jag fattat det..:(

Själv går jag och väntar på min jävla mens som plötslig ej behagar att dyka upp!!

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-02-12 00:06:30 följande:
    Men så kan han väl inte säga!? Vad ledsen jag blir för din skull..:( min man tycker inte tanken av runka i en burk känns okey, men han gör allt för att ska få ett barn.. Om dom så ska va dom som tömmer honom.. Och ett sperma prov är nog obligatoriskt om man ska få hjälp. Så har jag fattat det..:(

Själv går jag och väntar på min jävla mens som plötslig ej behagar att dyka upp!!

Men har du testat dig ?!?!?
  • Thotis90

Här är mensen på ingång. Jag fick bruna flytningar i förrgår (får det alltid 2-3 dagar innan mens), så idag eller imorgon går vi in på 14:e försöket. 

• ooemilyoo

Jag hade ingen ägglossning enligt ultraljudet, så något barn är där garanterat inte..:(

• miiiiichelle

Jaha, det var ju inte kul :(

ooemilyoo skrev 2013-02-13 13:06:07 följande:
    Jag hade ingen ägglossning enligt ultraljudet, så något barn är där garanterat inte..:(

• miiiiichelle
    Thotis90 skrev 2013-02-13 12:22:48 följande:
    Här är mensen på ingång. Jag fick bruna flytningar i förrgår (får det alltid 2-3 dagar innan mens), så idag eller imorgon går vi in på 14:e försöket. 

Så får alltid jag med den senaste tiden. Men har aldrig varit så innan i alla år :s. Tråkigt för er! :(
  • Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-02-13 19:07:13 följande:

Så får alltid jag med den senaste tiden. Men har aldrig varit så innan i alla år :s. Tråkigt för er! :(
    Jag har haft så sen jag fick min mens för första gången, när jag var 11 år. 
  • Thotis90
    miiiiichelle skrev 2013-02-14 19:14:45 följande:
    Hur går det för alla ? Med utredning/ behandling?!? :)
    14 dagar kvar till första besöket nu
  • ooemilyoo

Har fort inte fått mens.. Hade mina bruna flyt förra veckan men den kom aldrig! Jag blir så trött..:(

Svar på tråden Fler på utredning ?