• miiiiichelle

Fler på utredning ?

Hej ! Jag och min pojkvän har försökt få barn i 13 månader, idag ringde jag för att boka tid för utredning. Den 5 mars ska vi dit. Är otroligt nervös och tänkte att någon annan kanske ska göra detta också ? Eller någon som gjort så man kan prata ut lite.

• Svar på tråden Fler på utredning ?
  • ooemilyoo

Ja, dock precis efter runt äggloss så jaaa, ni förstår.. Haha tack, jag försöker:)

• ooemilyoo

Men tänkte jag skulle förvarna henne.. Kan ju inte precis varit första gången..:/

• ooemilyoo

Förresten.. Är det någon av er som testat bidrottninggele berocca å allt annat som snurrar?

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-24 16:14:24 följande:
    Å det funkade inte?:(

Nej, men försökte ju inte länge precis heller ;) men tycker innerst inne att det är konstigt att man ska behöva syssla med sådant för att lyckas. Men det är ju många som lyckats. Rädd att göra saken värre bara. Man vet ju inte, kan ju lila gärna göra mer skada än nytta.
  • ooemilyoo

Ja det har du rätt i...

Idag är en jobbig dag, det är en ledsen dag.. En dag som gör ont i varenda muskel, en dag då jag bara vill ge upp..

• miiiiichelle
    ooemilyoo skrev 2013-01-25 15:21:27 följande:
    Ja det har du rätt i...

Idag är en jobbig dag, det är en ledsen dag.. En dag som gör ont i varenda muskel, en dag då jag bara vill ge upp..

Något speciellt som hänt ? :(
Svar på tråden Fler på utredning ?