SarahMB skrev 2013-01-16 10:27:23 följande:
Dom chanserna ska vara jättebra tror dom, jag tror inte att varken du eller jag har någonting att oroa oss för än, men man blir ju otålig när man längtar efter en bebis, och det inte händer någonting!
Min gyn tror att när min kropp väl fattar vad den ska göra med äggen så kommer jag kunna "föda på löpande band"- som hon så fint uttryckte det ;) hehe.
Men nu kör vi första Pergon, ska förhoppningsvis få min mens på måndag eller tisdag, sen på dag fem ska jag ta tabletterna. Jag känner på mig att det kommer att krävas en kraftigare dos, men jag försöker vara cool-lugn, äta bra, inte så mycket kaffe och alkohol och allt det där man vet man försämra chanserna om man är lite seg i starten från början ;) och mycket vila! Eller nja det är inte så lätt, men iaf 8 h om natten ;)
Det som jag ska göra sen om denna kur inte tar, är att kolla så inte äggledarna är för trånga, det är vad jag vet ha kvar.
Meeeen gyn sa iaf att hon trodde vi hade vår bebis, iaf i magen inom ett år :) Oj vad jag längtar!
När vad det dags för ditt läkarbesök? (Det kommer gå jättebra! Jag hejar härifrån!)
Vad härligt :) då kommer det flyga ut bebisar sen då ;) Gud vad skönt att det är stora chanser ändå, trodde set skulle vara kört. Men då kan du bli gravid redan nu första kuren då?! Tur att man inte levde förr i tiden då hade det nog varit kört. Den femte mars ska jag dit, min sambo ska med men det var bara mig dom skulle kolla första gången sa dom. Är det kanske vanligast att det är fel på kvinnorna ?! Tack ! Jag hejar tillbaka !! :):)