• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Heidi82

Calqyl: Beklagar, så otroligt tråkigt. Det gör så ont att höra. När vi äntligen får testa positivt kan man ju tycka att vi ska få gå hela vägen med tanke på hur mycket vi kämpat. När ska man få slappna av egentligen? Varmaste kramar och tänker på dig

• Anonym (tvålen)
    Calqyl skrev 2014-06-19 12:19:58 följande:

Hej! Hoppas allt är bra med er som fortfarande tittar in här ibland.

Själv har jag väldigt dåliga nyheter, vi var på ultraljud idag och det visade att embryot stannat upp i utvecklingen och det gick inte att se någon hjärtaktivitet så ett missfall är på gång :(

Neej! Usch vad tråkigt!! Lider så med er! Hoppas den process som nu väntar går smidigt och lätt så ni sedan orkar samla kraft för ny insättning. Du får försöka tänka att det i alla fall fäste och det är ju bra och ni har flera kvar, men jag vet hur tungt det känns.... Kram i sorgen!
  • Anonym (tvålen)
    Heidi82 skrev 2014-06-01 20:28:52 följande:

Anonym: Tack, jag hoppas verkligen att det är min tur nu. Har ju plågat mig igenom 3 mån i klimakteriet nu så det SKA fungera, det måste, måste bli bra nu!

Hur går det för er Heidi???
  • Heidi82

Tvålen: Jo tack, det knallar och går här. Men inte mycket att komma med i symptom väg. Rd 5 idag, td på torsdag.,, Känner mig inte det minsta gravid faktiskt. Brösten har slutat ömma och kroppen känns normal. Inga stick eller drag eller pirr :(

• Anonym (tvålen)
    Heidi82 skrev 2014-06-21 13:52:57 följande:

Tvålen: Jo tack, det knallar och går här. Men inte mycket att komma med i symptom väg. Rd 5 idag, td på torsdag.,, Känner mig inte det minsta gravid faktiskt. Brösten har slutat ömma och kroppen känns normal. Inga stick eller drag eller pirr :(

Jag håller mina tummar blåa för er. Jag kände ingenting speciellt innan jag tjuvplussade dagen efter jag vanligen ska ha mens. Men efter den officiella testdagen började det komma symptom som var tydligare än alla dessa "konstiga" jag överanalyserat tidigare. Lycka lycka till! Tänk positivt. Jag tror på det!
  • Anonym (normalt)

Sju månader är ingenting! Det är helt normalt.Vi går utredning och försökt med syskon i snart två år!! Sitta och deppa för att man inte blivit gravid på 6 7 månader känns som ett hån mot oss andra som fått kämpa betydligt längre...

• Heidi82

Tack tvålen! Jag är på rd 9 idag och min egentliga BIM (i vanlig cykel). Har lite mensvärk som kommer och går men känner inte mycket mer. Imorgon vet vi!

• Calqyl
    Heidi82 skrev 2014-06-25 11:29:00 följande:

Tack tvålen! Jag är på rd 9 idag och min egentliga BIM (i vanlig cykel). Har lite mensvärk som kommer och går men känner inte mycket mer. Imorgon vet vi!

Håller tummarna!!
  • Anonym (??)

Du anonyma(normalt). Du kanske ska kolla när tråden startades innan du går in o gnäller.

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?