7 månaden med försök.. Fler?
GRATTIS!!! Vad underbart härligt!
Jag är inne på mitt andra IVF försök. Är nu på dag fyra med puregon.
Blåblomma: Jag tar 175 enheter men sitter i väntrummet nu och ska göra VUL och se om dosen behöver justeras. Tror att jag kommer att få menopur att kombinera med puregon.
Calqyl: Samma hände mig när vi var i startgroparna i September. Kändes som en knytnäve i fejset! Lustigt, har även jag med fel på sköldkörteln och äter levaxin nu.
Grattis Calqyl!!! Härliga tider, vilket försök var du på? Har varit borta härifrån ett tag och förlorat överblicken. Jag har just satt igång med IVF3 efter tre månaders nedreglering.
Calqyl: Åh vilken lyckoträff! Grattis ännu en gång!
Anonym: Tack, jag hoppas verkligen att det är min tur nu. Har ju plågat mig igenom 3 mån i klimakteriet nu så det SKA fungera, det måste, måste bli bra nu!
Calqyl: Beklagar, så otroligt tråkigt. Det gör så ont att höra. När vi äntligen får testa positivt kan man ju tycka att vi ska få gå hela vägen med tanke på hur mycket vi kämpat. När ska man få slappna av egentligen? Varmaste kramar och tänker på dig
Tvålen: Jo tack, det knallar och går här. Men inte mycket att komma med i symptom väg. Rd 5 idag, td på torsdag.,, Känner mig inte det minsta gravid faktiskt. Brösten har slutat ömma och kroppen känns normal. Inga stick eller drag eller pirr :(
Tack tvålen! Jag är på rd 9 idag och min egentliga BIM (i vanlig cykel). Har lite mensvärk som kommer och går men känner inte mycket mer. Imorgon vet vi!
Jaaaaaa!!!!! Jag är gravid!!!
Juronjaure: Grattis till flickan. Jag hoppas verkligen att jag får uppleva just det om 9 mån!