• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Pommac
    Calqyl skrev 2014-05-31 07:08:24 följande:
    Idag på RD13 och BIM fick jag ett se ett riktigt fint plus för första gången :D

Grattis!!! Vad roligt! Underbart! 😊
  • Heidi82

Grattis Calqyl!!! Härliga tider, vilket försök var du på? Har varit borta härifrån ett tag och förlorat överblicken. Jag har just satt igång med IVF3 efter tre månaders nedreglering.

• Calqyl

Tack så jättemycket! Jag har inte fattat det än, har inte testdag förrän på onsdag, kanske jag vågar tro mer på det då ;) Det va första försöket.

Lycka till, hoppas på tredje gången gillt då!

• Juronjaure
    Stoooort Grattis!
  • Anonym (tvålen)
    Stort GRATTIS!!! Vad roligt! Ett plus är ett plus. Du kommer vänja dig
  • Anonym (tvålen)
    Heidi82 skrev 2014-05-31 10:31:23 följande:
    Grattis Calqyl!!! Härliga tider, vilket försök var du på? Har varit borta härifrån ett tag och förlorat överblicken. Jag har just satt igång med IVF3 efter tre månaders nedreglering.
    Heja heja Heidi! Hoppas på tredje gången gillt för er! Vi lyckades på tredje (4:e återföringen) så jag tror starkt på denna gång för er :)
  • Calqyl

Tack ska ni ha!! Önskar testen var lite billigare så man kunde testa varje dag ;) Men på onsdag ska jag ta ett till och efter det tänker jag vara överlycklig och inte oroa mig ett dugg! Får väl se hur det blir med det ;)

• Heidi82

Anonym: Tack, jag hoppas verkligen att det är min tur nu. Har ju plågat mig igenom 3 mån i klimakteriet nu så det SKA fungera, det måste, måste bli bra nu!

• Calqyl

Hej! Hoppas allt är bra med er som fortfarande tittar in här ibland.

Själv har jag väldigt dåliga nyheter, vi var på ultraljud idag och det visade att embryot stannat upp i utvecklingen och det gick inte att se någon hjärtaktivitet så ett missfall är på gång :(

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?