• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Juronjaure
    Heidi82 skrev 2014-06-26 21:11:55 följande:

Jaaaaaa!!!!! Jag är gravid!!!

GRATTIS!!!!!!

Vår lilla skatt föddes på midsommarafton, det blev en tjej. Jag önskar att alla ni andra får uppleva detta snart också!
  • Heidi82

Juronjaure: Grattis till flickan. Jag hoppas verkligen att jag får uppleva just det om 9 mån!

• Anonym (tvålen)

Åh, dubbel lycka i tråden!!

Stort grattis Heidi. Hoppas nu det håller i sig "hela vägen"!
    Och grattis till tjejen Juron, det är ni väl förunt.
    Nu längtar jag också efter att få träffa min lilla boxare

• Pommac
    Thotis90 skrev 2014-07-08 13:00:01 följande:

31:a försöket nu da.... Sista försöket, känner jag.

Jag förstår dig. 27.e försöket här. Väntar mens om en vecka. Kan ju knappast förvänta mig något annat.
  • Pommac

Känner att mensen är på G här nu. Bara kämpa med vikten nu så får vi göra ivf i höst. (Mannen har ju trötta sperimer) så det kanske är det som behövs för att vi ska kunna bli gravida.

• Calqyl

Hur har det gått för dig Heidi?

Såg i en annan tråd att du kommit igång nu pommac, lycka till!

Tvålen, du måste fått en liten nu va?

• Anonym (tvålen)

Hej Calqyl! Jo nu har vi vår lilla tjej hos oss. Hon är helt underbar och sådär klyschigt som "alla säger" så har jag glömt allt blod svett och tårar som krävdes för att hon skulle bli till. Tänk att det var henne vi längtade så efter i nästan 6 år Fast tyvärr är jag lite labil i psyket nu efteråt. Orken har helt försvunnit och sömnen blir ju inte kanon med all amning. Hoppas verkligen det ska ge sig så vi kan njuta fullt ut!

Hur går det för er Calqyl? Och er andra??? Så länge sedan jag hittade till denna tråd. Har varit så "dött" här ett tag...

• Anonym (kaka)
    Thotis90 skrev 2014-07-08 13:00:01 följande:

31:a försöket nu da.... Sista försöket, känner jag.

har ni gett upp ?
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?