• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Pommac
    Thotis90 skrev 2014-02-17 16:18:41 följande:
    Jag fick mens för 10 dagar sedan, så nu är vi inne på 26:e försöket. Jag skiter snart i det här...
    Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se

Förstår det. Vi är "bara" på försök 22. Grrr...
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2014-02-17 16:18:41 följande:
    Jag fick mens för 10 dagar sedan, så nu är vi inne på 26:e försöket. Jag skiter snart i det här...
    Nej, inte ge upp. Vet att det är tungt men er tid kommer! Jag vet! Fast förstår frustrationen! Våren är på väg. Det behöver vi alla! <3
  • Pommac

I morgon ska jag till sjukhuset och ta ett nytt blodprov för att kolla prolaktinet i blodet. Är det högt ska jag få tabletter mot det. På ett sätt hoppas jag inte att det är högt men på ett annat sätt så hoppas jag det för om det är det här som är problemet så kanske vi kan bli gravida på egen hand till sist. En gnista hopp skulle tändas igen! Just nu känner jag ytters lite hopp. Hoppas på något sätt att nästa cykel ska bli annorlunda om jag får medicin. Kanske kan ÄL komma tidigare? Och förhoppningsvis kan min lutealfas bli fyra dagar längre?

• LängtansBlåaBlomma
    Anonym (tvålen) skrev 2014-02-17 21:25:38 följande:
    Testat ännu längtans...?
    Imorgon bitti. Jag sköt fram det till 18/2 för att låta det gå 10 hela dagar efter sista Ovitrellen. Men jag blöder kraftigt så är 99% säker på att det blir negativt.
  • Anonym (Samma)

Grattis tvålen. Va härligt att det äntligen tog sig. Min pojke har nu hunnit bli 2 månader. Ett år sen jag satt i denna tråden och va ledsen o besviken. Håller tummarna för er som är kvar.

• Thotis90
    Anonym (tvålen) skrev 2014-02-17 21:25:03 följande:
    Nej, inte ge upp. Vet att det är tungt men er tid kommer! Jag vet! Fast förstår frustrationen! Våren är på väg. Det behöver vi alla! <3
    Jag har förlikat mig med tanken att vi aldrig kommer får några barn... Det känns som att det är lika bra att gå vidare i livet.
    Oförklarligt barnlös - hedblom.blogg.se
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2014-02-18 12:35:01 följande:
    Jag har förlikat mig med tanken att vi aldrig kommer får några barn... Det känns som att det är lika bra att gå vidare i livet.
    Känns tråkigt, fast kanske bra för att själen ska få ro åtminstone för en stund. Fast ge inte upp. Du har ändå åren för dig och vågar ni er på IVF så småningom finns det ju inga stora hinder.
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (Samma) skrev 2014-02-18 09:02:02 följande:
    Grattis tvålen. Va härligt att det äntligen tog sig. Min pojke har nu hunnit bli 2 månader. Ett år sen jag satt i denna tråden och va ledsen o besviken. Håller tummarna för er som är kvar.
    Tack snälla! Hoppas jag också får känna lyckan någon gång i oktober... Visst kom din pojke i december? Tiden går fort...
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?