• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (blomman) skrev 2013-07-06 09:54:22 följande:

GRATTIS!!
    Då kommer vi ha BF ungefär samtidigt. :) När jag räknar då borde jag ha BF den 8:e Mars.  
    Åh vad jag har hängt med dåligt; GRATTIS!! Vad roligt! Lycka till i fortsättningen!
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (Joa) skrev 2013-07-06 11:10:43 följande:
    Igår plussade vi!!!! Känns helt overkligt
    Stort GRATTIS!!! Börjar känna mig lite ensam här...

Är lite deppig och känner att jag nu i första hand önskar mig en äl så vi i alla fall kan få prova lyckan under sommartid. Verkar ju vara en supertid för er andra :D Depp, depp...
  • Dracarys
    Juronjaure skrev 2013-07-06 23:03:38 följande:
    Åh, Grattis alla!!!

Dracarys: Efter 1,5 år?! Fantastiskt! Håller tummarna att allt går bra!
    Jepp! =)

Jag var tokigt förkyld vid ÄL och hade precis varit magsjuk. Utöver det gjorde jag absolut ingenting annorlunda, så jag tror på förkylningssex.
  • Anonym (blomman)

Åhh vad roligt att så många plussar. GRATTIS!!

Det var andra månaden jag testade med munkpeppar, vet inte om det som hjälpte eller om det bara var en tillfällighet.

Nu längtar jag till vecka 12 så man slipper oroa sig för missfall.    

• Anonym (blomman)

Till er som nyligen plussat, känner ni av några gravsymtom?

Jag har nog allt å lite till haha. Illamående, ömma å spända bröst, trött så trött, molvärk, känslig för lukt... haha, helt sjukt. Känner inte igen mig själv. Å vi ska inte tala om mina humörsvängningar. Stackars min sambo. hihi 

• Pommac
    Anonym (tvålen) skrev 2013-07-07 00:13:23 följande:
    Stort GRATTIS!!! Börjar känna mig lite ensam här... Är lite deppig och känner att jag nu i första hand önskar mig en äl så vi i alla fall kan få prova lyckan under sommartid. Verkar ju vara en supertid för er andra :D Depp, depp...

Jag finns kvar här för dig! Jag inväntar bim om sex dagar men har inga höga förhoppningar. Jag har börjat promenera 5-6 km varje dag. Mannen har slutat snusa. Jag tar extra med folsyra. Men inget verkar hjälpa här heller. Provade munkpeppar denna månad och fick ägglossning en dag tidigare (dock började jag inte förrän dag 6). Så jag kör på munkpeppar nästa månad också. :)
  • Anonym (tvålen)
    Pommac skrev 2013-07-07 09:21:21 följande:

Jag finns kvar här för dig! Jag inväntar bim om sex dagar men har inga höga förhoppningar. Jag har börjat promenera 5-6 km varje dag. Mannen har slutat snusa. Jag tar extra med folsyra. Men inget verkar hjälpa här heller. Provade munkpeppar denna månad och fick ägglossning en dag tidigare (dock började jag inte förrän dag 6). Så jag kör på munkpeppar nästa månad också. :)
    Vi får stötta varandra. Känner mig bara så sårbar och hjälplös just nu och det är inte likt mig. Förut då jag hade ÄL som en klocka tänkte jag att "endera dagen så" och "det är bara att fortsätta". Men nu har jag inte haft ÄL sen nyår och det känns så hårt. Jag/vi har ju åldern emot oss så varje månad är ju en evighet i sammanhanget. Men nu ska jag försöka att ta mig samman och njuta. Jag är ju en av dem som trots allt tror att psyket och välmåendet till viss del spelar in i barnalstringsprocessen (om det inte finns någon "naturlig" förklaring). Kram
  • Anonym (tvålen)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2013-07-07 11:45:03 följande:
    Tvålen, jag är också kvar. Har semester och hoppas att vår avslappning ska ge ett litet barn :)
    Håller tummar och tår för er (och alla oss andra)!!
  • Juronjaure
    Dracarys skrev 2013-07-07 08:10:03 följande:
    Jepp! =)

Jag var tokigt förkyld vid ÄL och hade precis varit magsjuk. Utöver det gjorde jag absolut ingenting annorlunda, så jag tror på förkylningssex.
    Där ser man! Jag tänker Förkylning - mer slem i kroppen. Mer slem - mer att simma i. Haha! Kan det ha nåt samband? Annars brukar jag vara toknojjig när jag är förkyld kring äl, eftersom jag fått för mig att äggen inte vill fästa när man har en infektion i kroppen. Men det är nåt som jag själv har hittat på, och du bevisar ju att det är fel, skönt!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?