• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Anonym (blomman)

Kunde inte hålla mig, sprang å köpte ett gravtest å jag är GRAVID!!! Kan inte fatta det! Omg!
    Vet inte hur jag ska berätta för sambon, vänta tills imorgon eller ta det ikväll. Herregud - är så lycklig! 

• Juronjaure
    Anonym (blomman) skrev 2013-06-28 22:12:00 följande:
    Kunde inte hålla mig, sprang å köpte ett gravtest å jag är GRAVID!!! Kan inte fatta det! Omg!
    Vet inte hur jag ska berätta för sambon, vänta tills imorgon eller ta det ikväll. Herregud - är så lycklig! 
    Men åh, GRATTIS!!! Vad kul med plus i tråden ibland!
  • Anonym (blomman)
    Juronjaure skrev 2013-06-28 22:39:03 följande:
    Men åh, GRATTIS!!! Vad kul med plus i tråden ibland!

Tack tack tack!
    Kan inte riktigt förstå det. hihi 
  • Anonym (tvålen)
    Anonym (blomman) skrev 2013-06-28 21:03:55 följande:
    Här inväntar jag mensen, ska komma på måndag. Hoppas ju såklart att den inte kommer men har inte så höga förhoppningar. Min kropp har betett sig lite konstigt, eller ja... kan vara jag som inbillar mig.
    Jag brukar alltid ha super ont i brösten från ägglossning fram tills mensen kommer. Samma dag som mensen kommer så försvinner det onda. Men redan för en vecka sen så släppte det, brösten är bara svullna men har inte alls ont. Så har gott och väntat på mensen. Skit konstigt. Tom min sambo var chockad över att han kunde röra på dom utan att jag skrek. haha.

Bara för skojs skull så testade jag med ägglossningstest igår, även om jag redan haft ägglossning. Blev riktigt förvånad när det blev starkt positivt, trots att jag ska ha mens om några dagar. Det var mycket positivare än när jag väl har ägglossning. Riktigt skumt.

Åååååhhhh!!!! GRATTIS!!!!!!!
  • Anonym (tvålen)
    Thotis90 skrev 2013-06-25 23:06:07 följande:
    Det går strålande
    Åh vad roligt att höra! Två är alltid starkare än en!
  • Anonym (tvålen)

Från det roliga till det tråkiga. Här är det deppigt värre... Inte haft ÄL sedan nyår trots ett Pergo-försök och dessutom en neg IVF. Varför har det blivit så här????? Det går ju inte att få barn om man inte ägglossar. Har ju alltid varit regelbunden förr. Blir så ledsen och känner mig så himla ynklig. Usch! Nu ska jag rycka upp mig lite så kanske semestern kan bli lite trevlig i alla fall. Kram på er därute!

• Sabina1982

Hoppar in o joinar gruppen

Jag är en 2 barnsmor till 2 flickor på 3 & 9 år, skulle haft en liten oxå men fick missfall nyårsafton 2011 ( var då i i tredje månaden) jag lever nu med ny kille som har allt jag någonsin önskat mig o hoppas på att vi lever ihop för resten av vårt liv. Vi har nu försökt sen i Dec att skaffa en liten men utan resultat (åt p-piller innan dess)

Jag har haft väldigt lätt för att bli gravid (dom 2 jag har e oplanerade, missade ta p piller) missfallet jag hade var ett planerat barn o blev gravid 1 månad efter jag tog ut spiralen. Men nu när man planerar tillökning går det inte alls. Har vissa månader känt av min ägglossning men inte dom 2 senaste plus att jag då haft blödningar hej villt.

Hoppet är ju d sista som överger en o vi tänker fortsätta försöka. Köpte igår ÄL stickor så vi får väl se :)

• Anonym (Väntan)

hej!
    hoppas de är ok att ja hoppa in,alldelse för många inlägg för gå tillbaka o läsa men ja är en tjej på 35 o ha två små barn,o nu ha vi hållt på utan skydd i 8 månader,o mensen inväntas snart..Vill så gärna bli gravid :) 

• Dracarys

Okej, håll i hatten, men här tror jag att det har blivit någonting:

www.ladda-upp.se/bilder/ltcgiyxmlouw/

Vad tror ni?

Jag är på BiM + 1, men jag är inte helt säker på när jag hade ÄL.

Jag har nog fan inte fattat att det kanske har hänt... tog ett test när jag kom hem (det översta) och sedan tog jag två till. Man ser svaga streck på alla tre.

Vi har försökt i 1,5 år.

• Anonym (tvålen)
    Dracarys skrev 2013-07-05 19:36:07 följande:
    Okej, håll i hatten, men här tror jag att det har blivit någonting:

www.ladda-upp.se/bilder/ltcgiyxmlouw/

Vad tror ni?

Jag är på BiM + 1, men jag är inte helt säker på när jag hade ÄL.

Jag har nog fan inte fattat att det kanske har hänt... tog ett test när jag kom hem (det översta) och sedan tog jag två till. Man ser svaga streck på alla tre.

Vi har försökt i 1,5 år.
    Grattis!!!!! Visst är väl det ett plus!!?!
Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?