• Anonym (Väntar)

7 månaden med försök.. Fler?

Finns det fler här som är inne på 7e månaden eller liknande med bebisverkstad? Har ett barn sedan tidigare och hoppas nu på ett syskon.. Vore skönt att prata med fler i samma sits, är lite förvånad över att det känns minst lika jobbigt som när vi försökte med första barnet..

• Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?
  • Dracarys

Testade med Clearblue idag och visst var det ett svagt streck där också. ^^

Så om allt går vägen borde det bli barn i början av mars!

Vet inte om jag har fattat än, världen känns inte annorlunda. Men det kommer nog!

• Anonym (blomman)
    Dracarys skrev 2013-07-06 07:44:05 följande:
    Testade med Clearblue idag och visst var det ett svagt streck där också. ^^

Så om allt går vägen borde det bli barn i början av mars!

Vet inte om jag har fattat än, världen känns inte annorlunda. Men det kommer nog!

GRATTIS!!
    Då kommer vi ha BF ungefär samtidigt. :) När jag räknar då borde jag ha BF den 8:e Mars.  
  • Anonym (blomman)

Hur går det för er?

Vi har fortfarande inte fattat att jag är gravid. Vi har fått tid för inskrivning. Vi valde en privat BM så vi kommer även göra ett VUL den 30:e Juli. Längtar! Kanske kommer man äntligen börja förstå då. :) 

• Pommac

Bim om en vecka här. Men det känns som vanligt så mensen kommer väl som vanligt. Är på ÄL+6 idag.

• Anonym (Joa)

Igår plussade vi!!!! Känns helt overkligt

• Dracarys

Men vad kul att vi är så många som plussade samtidigt!! Många marsbäbisar blir det!

Stort lycka till till er som fortfarande kämpar! Hoppas det blir ännu fler marsianer.

• Pommac
    Anonym (Joa) skrev 2013-07-06 11:10:43 följande:
    Igår plussade vi!!!! Känns helt overkligt

Grattis!! :)
  • Juronjaure

Åh, Grattis alla!!!

Dracarys: Efter 1,5 år?! Fantastiskt! Håller tummarna att allt går bra!

Svar på tråden 7 månaden med försök.. Fler?