• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • idape

Jennie89 - Tycker sådana test är så svårtlästa så testade istället clearblues med en glad mun, då slipper man läsa massa streck. Dock vet och känner jag när jag har ägglossning så behöver inte sånt. Men bara ha sex där varannan dag när du tror så tar det sig säkert! Kram

• Lyssnare83

Jag har nyligen fått veta att jag fått ett missfall, men hoppas på bebis i augusti. Jag fick GRAVID på stickan den 15/10-2012 och vi hoppades ,så att det skulle bli en juni bebis den 22/6-2013.

Jag hoppas verkligen att de är en lite Pyret som ar på G igen... jag och min sambo längtar så efter vårt första barn :)).

• 059

Lyssnare83: Välkommen hit! Beklagar missfallet! I denna tråd förstår vi hur du känner eftersom vi alla varit med om samma sak.

Jag har haft 2 missfall på rad, och är precis gravid för 3e gången på 1 år. Hoppas innerligt att det är 3e gången gillt nu!!!

• majsan2012

Välkommen lyssnare! Här peppar vi ihop! Jag är på andra försöket efter missfall i augusti. Den här månaden är min förhoppning att få en normallång cykel och ett plus innan jul! Isf behöver jag inga julklappar what so ever...

Igårkväll tog jag ett ÄL test vilket gav ett svagt teststreck. Så jag tänkte ta ett nytt test imorgon kväll. Hoppas på ett starkt fint positivt test då precis lagom inför helgen :)!! Isf vet jag vad vi ska göra hela helgen ;)!!

• idape

majsan2012 - ha ha du är rolig!

Själv är jag orolig för mina svaga teststreck, men vet ju ägget fäste förra tisdagen så kan ta tid. Jag är gravid igen, men tycker inte teststrecken blir tillräckligt starka så är orolig för missfall igen. Bara att vänta och se, vad kan man göra liksom. Hoppas alla mår bra och att det går bra för alla som nu ska göra nya försök!!
    Jag bara ska vara gravid över jul!! 

• isa isa

Mina streck ökar inte heller nämnvärt inte symtomen heller. Fast testerna blir ju å andra sidan inte svagare heller. Hade dock en liten sväng av illamående igår när jag kom till jobbet... Tänk att man kan bli glad för nåt sånt hehe... Men i övrigt har jag inga speciella symtom förutom lite ont brösten så. Kul med flera nya här, hoppas era kroppar kommer igång med äl och att ni snart plussar också =)

• 059

Ja fredag! 3 veckor kvar till första VUL!

Drömde att jag födde barn inatt. Blev en liten pojke, han var så fin!!! Vaknade varm i hjärtat. :D

• idape

isa isa - skönt att höra att det är samma med dig!! Annars hade jag blivit riktigt orolig. 
    Ja, skönt allihop med fredag!!!!!!

• majsan2012

På väg hem från jobbet nu. Hämtar en pizza, sambon är på julbord. Ska ta ett ÄL test när jag kommer hem. Håll tummarna att det är starkt nu allihopa!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!