• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • Jennie89

Härligt att läsa om era plus!

En annan har kanske precis haft sin första äl sen skrapningen i aug. Men de har visat positivt i tre dar i rad. Hur tolkar man det? 

• idape

Jennie89 - Du har inte hcg kvar från förra graviditeten? Det kan ge positivt utslag på ägglossningstest. Annars vet jag inte.

• isa isa
    idape skrev 2012-11-26 21:53:49 följande:
    isa isa - Du är med all säkerhet gravid!! Svaga streck har jag oxå i början. Kram

Tack! Jag börjar nu inse att du har rätt. Gjorde just ett digitalt också, är gravid vecka 1-2 =) Helt sjukt ofattbart att vi lyckades pricka in en ägglossning bara så där hipp som happ efter Mf. Nu gäller vara att ta en dag i taget och hoppas det slutar väl denna gång. Hoppas för er andra också, men vare sig ni plussat ännu eller om det förhoppningsvis sker snart! Kram på er alla! =)
  • idape

isa isa - Har du oxå precis som jag plussat utan mens emellan då? Vilka v var du i när du fick missfall? Man är ju orolig nu att allt inte var läkt där inne sen missfallet för 4 v sedan. Kram!!

• idape

isa isa - Såg att du svarat på det innan! Hur många dagar efter bim är du nu?! Jag gissar på att jag är 4+1 eller 2.

• isa isa

Ja det vart ingen mens emellan, men jag trodde den var på g förra veckan då jag fick en mini mini blödning i 2 dagar... Blev visst plus istället och det tackar man ju för =) Men jag är också lite nojig över hur läkt och beredd kroppen är på en ny graviditet. Jag var ju bara runt vecka sex och själva mf gick hyfsat smärtfritt med blödningar i ett par dagar endast. Men jag är mkt mera öm i brösten och har definitivt mer ont i ryggen än förra gången så hoppas det är ett bra tecken på att något bra pågår i kroppen. Men man vet ju aldrig. Jag gissar på att jag är ca 4+3 efter bim så vi verkar vara rätt nära i datum =)

• isa isa
    059 skrev 2012-11-27 19:34:03 följande:
    Jag är också nära!! Är i 4+1 idag!!! Kul! :D

Ah va roligt att vi är flera som är så nära i tid! =)
  • 059

Ska göra VUL 21/12 för att kolla om det finns nåt där inne. :)

• isa isa

059: Gött att du fått en tid för VUL. Förstår att du vill veta efter det som du gått igenom. Håller tummarna för att allt står rätt till denna gång. Själv vågar jag inte boka en tid för inskrivning denna gång. (inte för tidigt iaf). Förra gången kom mf typ två dagar efter att jag bokat tid. Kändes inte så värst skoj att ringa och avboka igen. Tänkte åtminstone vänta och se om jag får 2-3 veckor på CB eller mer, så man känner att det går åt rätt håll =) Hur var det, har ni andra barn sen tidigare? Hur gjorde ni i så fall för att inte oroa ihjäl er under de nio månaderna? Nio månader av oro att nåt kan gå fel känns sjukt länge. Måste nog bli lite mera positiv i mitt tänkande på nåt sätt hehe =)

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!