• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • 059

Jo det känns bra!! Ska boka in VUL veckan innan jul. Då borde man se hjärta om det finns nåt. Är i vecka 8 då tror jag. Skulle helst vänta en vecka till, så att det inte blir ett för tidigt VUL. Vill ha besked med en gång om det finns nåt foster eller inte. Tvivlar dock på att gyn har öppet mellan jul och nyår. Ska ringa i kommande vecka.

Håller tummarna för er andra! Kramar!

• idape

059 - Håller definitivt med dig. Man vill veta att allt är bra, inte gå och tro att allt är bra. Vecka 8 borde gå alldeles utmärkt att se ett hjärta på! Lycka till! Kram

• isa isa

Oj jag tror jag precis har plussat igen! =) Kan det verkligen vara möjligt ca 5 veckor efter Mf? Jag har testat tidigare i veckan men då har det varit negativt.

• idape

isa isa - Ja, det är fullt möjligt! Vilken vecka var du i när du fick missfall?
    Tror jag oxå är gravid nu direkt efter missfall. Ska testa i morgon. 

• isa isa

Idape: Jag var i vecka 6 så det var rätt tidigt. Åh va spännande att du ska testa imorn! Hoppas på plus för dig med... =) Jag får nog skaffa mig ett digitalt test för att försäkra mig om att plusset stämmer.

• idape

isa isa - Jag har ju redan plus sedan missfallet för 4 v sedan nu!!!!  Dock väldigt svagt nu, men svårt veta om det är från den gamla graviditeten eller en ny nu. Strecket måste bli starkare än det var i fredags eller så är det nog helt borta i morgon. Sjukt spännande!! Kan ju vara ett svagt streck i morgon med så jag får avvakta nån dag till.
    Ja, köp digitalt! Dom är jättebra!! 

• 059

Om man testat negativt och sedan positivt så ÄR det en ny graviditet. :) Om det är tydliga svar alltså och inga spökstreck (som är vanliga på CLs icke-digitala test.

Men jag röstar alltid för CLs digitala!!

Idag fick jag GRAVID 2-3! :D Fast det har jag fått de andra ggr också då det blev MA, samt 3+ på digitala. Men ändå skönt att de att det går framåt!

• idape

059 - Men det är ju inte alls säkert att det blir negativt nångång om det är en ny graviditet! Jag vet en annan tjej som fick så! Växer sig strecket starkare så vet jag ju. Använder mig inte av clearblues vanliga. Tycker inte dom är alls bra. Har teststickor från testlagret. Ja, bra veta att det går framåt iaf! Kram

• 059

Jaha, det var min gyn som sa att om man får helt blankt på gravtestet och sedan får klart positivt efter det, efter missfall, så är det en ny graviditet. Men det stämmer alltså inte?

• 059

Eller du kanske menade om det aldrig blir negativt? Ja då är det klart att det kan vara en ny graviditet! Att det liksom inte hinner bli negativt innan nya bebben bakas. :)

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!