• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • 059

Blir en snabb uppdatering redan nu. Spydde helt plötsligt när jag satt i soffan, helt utan förvarning (ursäkta för äckelfaktor). Gjorde ett grav-test och det blev en.... ehhhh.... pil:

Ser ni pilen??? Det måste ju vara något fel på testet förstås. Men det är som att det är nåt fel på plus-strecket och det lagt sig om en pil istället för lodrätt. För strecket är lika brett som minus-strecket och ljus-blått. Får testa imorgon bitti igen.

Håller tummarna för att det är grav-illamående och inte magsjuka!!!!
  • idape

Såg nu att du skrivit det. Jag var ju dessutom i v 8. Tog det dig ändå 2 v att få negativt på testet? Inte konstigt mitt tar längre tid då. Är nu livrädd att allt ska börja krångla så för mig som det gjort för er. Herregud hur ska man orka. Jag känner bara att jag måste bli gravid igen annars känner jag mig inte lycklig. Känner ni oxå så?
    Jag får oxå som du små blödningar efter sexet. Det är väl sköra slemhinnor ännu. Kram!!

• idape

059 - Oj, vad spännande!! Tror nog säkert det är nåt!! Kram

• 059

Ja visst är det spännande, vilket cliffhanger till imorgon bitti.... Kunde det inte bara ha blivit minus eller plus?? En pil.... fnissar fortfarande (trots illamående)... Hur är det möjligt liksom??

• idape

Jag förstår det inte heller. Men har hört clearblue kan spöka. Men troligen är det ju nåt nu. Sov gott om du kan nu!

• 059

Ska försöka sova... Och testa det första jag gör imorgon bitti... Sov gott du med! :)

• majsan2012

Idape: jag testade inga gravtester hemma efter jag börjat blöda. Sen fick jag inte gjort ett VUL förrän nästan två veckor senare. Och då fick jag gjort ett gravtest som visade neg. Några dagar senare fick jag ta blodprov också och hade då inte ens några hormoner kvar i blodet ens. Så för mig gick nog allt rätt snabbt ändå!

Vad spännande 059. Jag väntar med spänning på uppdatering imorgon!!!

Godnatt alla!

• 059

Vaknade kissnödig kl 3.30, testade då. Tyvärr var det inget resultat som var tydligt. Kanske var en antydan till plus, men kan lika bra vara ett grått spökstreck som syns i vissa ljus i viss vinkel.

Det är för tidigt för att få ett definitivt resultat. BIM inte förrän på lördag. Så innan dess är ju alla test en chansning.

Hade ägglossning denna gång på samma veckodag som förra graviditeten (blev MA). Och då anade man första pluset på motsvarande onsdag denna vecka. Trodde att det var på måndagen, men nu kollat i kalendern och det var först om 2 dagar. Så därför har jag höga förhoppningar fortfarande! :)

• mteriksson
    059 skrev 2012-11-18 09:28:14 följande:
    Hur går det för alla? Jag är på ÄL +8, så snart dags att börja testa. :)

Bim 28/11.... Har som mensvärk idag....hoppas det är molvärk:)....
  • mteriksson
    059 skrev 2012-11-18 22:52:03 följande:
    Blir en snabb uppdatering redan nu. Spydde helt plötsligt när jag satt i soffan, helt utan förvarning (ursäkta för äckelfaktor). Gjorde ett grav-test och det blev en.... ehhhh.... pil: Ser ni pilen??? Det måste ju vara något fel på testet förstås. Men det är som att det är nåt fel på plus-strecket och det lagt sig om en pil istället för lodrätt. För strecket är lika brett som minus-strecket och ljus-blått. Får testa imorgon bitti igen. Håller tummarna för att det är grav-illamående och inte magsjuka!!!!

Vad mysko! Maila clearblue. Då får du säkert nya test! Spännande!
Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!