• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • kohler12

BIM idag men ingen mens ännu :)
    funderar starkt på att köpa något test idag :) vågar jag det 

059: mejla mig bilden om du vill 
    STORT GRATTIS :) :)
    annakohler1986@hotmail.com så kan jag lägga in den åt dig

• isa isa
    059 skrev 2012-11-20 04:47:07 följande:
    Jag är GRAVID!!!!! Gjorde ett digitalt nyss, fick Gravid 1-2!!! Nu är jag glad och rädd (haft 2 MA efter varandra, aldrig sett ett levande foster, bara säckar, inga barn sedan tidigare). Men ska försöka tänka positivt nu!!! Tjohoooooo!!!! Kan inte lägga in bild fr mobilen.

Åh! Stort grattis!!! Denna gången hoppas vi att det går vägen för dig!!! Det är du värd nu efter två MA ju! =)
  • 059

Tack! Jag tycker också att jag är värd en bebis nu (som ska komma ut ca 4-5 augusti om allt går det det ska)!!

Vet inte vad jag gör (förutom att bryta ihop) om det bara syns en tom hinnsäck på ultraljudet igen. Eller det är väl "bara" att bryta ihop, komma igen och försöka pånytt. För tänker inte ge upp oavsett hur det går denna gång. Vi har bara försökt 1 år, och detta är den 3e graviditeten på den tiden.

Men nu tänker jag tänka positivt! Jag väntar barn, INTE missfall!

Nu håller jag tummarna att den här tråden fylls på med fler som plussar!

• majsan2012

Grattis 059!! Grattis grattis grattis!! Jag fick värsta glädjechocken nu ju :)!! Det ger en verkligen hopp när andra plussar ju!

Här är mensveckan snart över! I helgen är det bara att börja köra på så att vi absolut inte missar ÄL den här gången! Den här månaden ska jag inte hitta några ursäkter som är tillräckliga för att inte sexa varannan dag haha... Plus i december snälla snälla snälla!!

• 059

Nu kan jag äntligen ladda upp bilden på testet från i gryningen imorse:

Kolla kolla kolla!!!! :D Går inte att tolka på något annat sätt än ett, jämfört med de test som visar streck av olika slag.

• mteriksson
    059 skrev 2012-11-20 11:51:57 följande:
    Nu kan jag äntligen ladda upp bilden på testet från i gryningen imorse: Kolla kolla kolla!!!! :D Går inte att tolka på något annat sätt än ett, jämfört med de test som visar streck av olika slag.

Åååh vad härligt! Grattis! Själv litar jag bara på digitala test!
  • idape

059 - Åh, grattis!!!!!!!! Vad var det jag sa!!!!! Att det syntes redan oxå!! Förstår att du är rädd nu, det är jag oxå efter mitt missfall och du som haft två MA är verkligen värd detta. Tror det går bra denna gången för dig faktist. Det gör det alltid tillslut. Jag har fortfarnade ett svagt streck så vet ju inte om det är från den gamla graviditeten eller att jag är det på nytt. Men känner på mig att jag redan är det på nytt. Helt otroligt då ju!! Kram

• 059

idape: Hålla tummarna för dig att det är ett nytt liv där inne!!! :)

• idape

Det är nåt som inte stämmer. Har haft ökade flytningar senaste dagarna, trådigt. Fick en blödning nu. 3 ½ v efter missfallet. Kan det vara mensen som kommer tillbaks innan redan?! Det är väl inte möjligt?! Eller en nidblödning? Nån som haft det här? Det blöder liksom lite med nån liten "bit" i. Inte mycket.(än) Känns som rester från missfallet?! Har lite molvärk. Fattar ingenting. Blir nu rädd att det var en till där inne som jag trott som nu blöder ut. Har ni varit med om nåt sånt här?!

• mteriksson
    idape skrev 2012-11-20 15:41:07 följande:
    Det är nåt som inte stämmer. Har haft ökade flytningar senaste dagarna, trådigt. Fick en blödning nu. 3 ½ v efter missfallet. Kan det vara mensen som kommer tillbaks innan redan?! Det är väl inte möjligt?! Eller en nidblödning? Nån som haft det här? Det blöder liksom lite med nån liten "bit" i. Inte mycket.(än) Känns som rester från missfallet?! Har lite molvärk. Fattar ingenting. Blir nu rädd att det var en till där inne som jag trott som nu blöder ut. Har ni varit med om nåt sånt här?!

Min mens kom igång tre veckor efter min blödning. Om du är orolig ta ett grav test på en gång.
Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!