• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • idape

059 - Ja, precis så menar jag! Hcg har inte hunnit försvinna innan det börjar produceras igen på nytt!!
    Tog ett test nu och det ser likadant ut som i fredags. Har inte sjunkit eller ökat. Är ett svagt synligt streck. Precis som förra gången jag var på bimdagen som jag tror är idag. Vet ju inte. Så nu kan jag ju omöjligt veta. Får hoppas det ökar nu då och inte sjunker. Prövar i morgon igen. Kram

• 059

Då förstod jag vad du menade! :)

Hoppas det blir starkare streck nu då!

• idape

Ja! Tack!! Har du några symtom nu då? Jag har ont i brösten. Så det kunde inte varit mensen, den lilla blödningen jag fick en dag, med sen brunt efter. Men däremot kan ju mensen bara komma. Vem vet. Dock känner jag igen smärtan i brösten från innan jag fick missfallet. Det är inte samma värk som vid mens. Det är därför jag är rätt säker på att jag är gravid igen. Kram

• idape

Testet ser ut att vara starkare!!! Så jag är nog gravid igen. Dock vågar jag ej tro på detta för urinen kunde tex vara starkare idag. Så jag väntar till onsdag så vet jag med säkerthet. Men nu vågar jag börjar tro på det. Har oxå fått rinniga flytningar som förra gången. Är oxå rädd när jag inte haft mens emellan att slemhinnorna är sköra så jag kan få missfall igen. Hur går det för er andra?

• 059

Symtomen hittils är: lite ömma bröst, illamående och molvärk. De tidigare graviditeterna har jag inte mått så här illa som nu. Hoppas det är ett gott tecken! :)

• 059

mteriksson: Håller tummarna att det inte är kört ännu!! Du kanske hade ÄL senare än du tror?

• isa isa

Jag skulle köpt ett digitalt test idag men mitt VISAkort har helt sluta att fungera, så det gick inte så bra på apoteket. Suck, jag som ville veta ju. Jag beställde från nätet istället och hoppas de kommer imorgon. 

Har dock testat 5 ggr med testlagrets nu och alla visar nån form av streck även om de är väldigt svaga allihopa.

Usch man blir ju supernojjig när man precis nyss varit med om ett mf. Ska försöka tänka positivt denna gång men det är svårt.

Idag har jag haft som mensvärk i ryggen, ömma bröst och så har jag varit sjukligt törstig den senaste veckan. Är det nån som vet om det är vanligt med törstighet? 

Idape; kul att testen verkar starkare idag. Låter ju väldigt lovande då =)

059; det är nästan så jag också skulle vilja få lite illamående på momangen så man fattar att man är gravid

Mteriksson; vad tråkigt men än är det ju inte kört, håller tummarna! 

• idape

isa isa - Du är med all säkerhet gravid!! Svaga streck har jag oxå i början. Kram

• majsan2012

Här händer inget nytt utöver att jag åkt på en dunderförkylning. Inte bra för babyverkstaden ju. Snart borde ÄL kunna komma när som ju.... Bort dumma bacilusker ...bort!!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!