• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • idape

majsan2012 - Det är bara att köra i vilket fall!! ha ha
    Känner mig väldigt orolig av mina svaga test. Ser inte ut att gå bra denna gången heller. Skit isåfall hinner jag inte bli gravid till jul!! Fan vad besviken jag blir om det börjar blöda. Kram och trevlig helg allihop!!

• majsan2012

Försök slappna av idape!! Det är det bästa du kan göra. Man ska inte måla fan på väggen innan det är något. Så länge du inte blöder så är det ju lugnt. Ta helg från alla negativa tankar och sköt om dig.

ÄL testet var i det närmsta positivt. Tycker att det är svinsvårt att avgöra. Teststrecket kom jättesnabbt och var i det allra närmsta lika tydligt och starkt som kontrollstrecket. Nu kör vi på i helgen. Både lördag och söndag såklart.!!

• idape

Men det kan väl ändå inte vara ok att ha jättesvaga streck på bim+3 (el 4)?
    isa isa - hur svaga är dina streck?
    Tyvärr kan jag inte slappna av. Det här är det enda jag tänker på tills jag får en lyckad graviditet.
    Tycker oxå såna ägglossningstest är skitsvåra, därför köpte jag den från clearblue med glad mun sist.
    Kram

• isa isa
    idape skrev 2012-11-30 19:44:23 följande:
    Men det kan väl ändå inte vara ok att ha jättesvaga streck på bim+3 (el 4)? isa isa - hur svaga är dina streck? Tyvärr kan jag inte slappna av. Det här är det enda jag tänker på tills jag får en lyckad graviditet. Tycker oxå såna ägglossningstest är skitsvåra, därför köpte jag den från clearblue med glad mun sist. Kram  

Åh svårt att beskriva med ord hur de ser ut. Sitter med mobil nu, annars kunde jag lagt upp en bild. Men man ser ju plusset utan ansträngning men är lång ifrån samma färgstyrka som kontrollstrecket. Vid test så börjar plusset komma fram efter ca 1min och blir sedan någotvstarkare efter 5-10 min. Har inte testat alls idag. Kanske blir ett imorgon bitti. =) Javisst är man orolig, tror också man ska börja blöda nörsomhelst. Ska slappna av, jag vet hehe. Var på julfest med jobbet idag, det var en prövning i sig att vara där och hålla sig nykter. Jag är i vanliga fall rätt partyglad av mej, men jag skyller på att jag knaprade värktabletter och inte ville blanda det med alkohol. Gick riktigt bra faktiskt =) Tycker däremot att jag inte haft några symtom alls idag... Det känns ju också aningens oroväckande. Ha en bra helg alla=)
  • idape

Skönt att höra isa isa att vi är i samma sits. Det var ett riktigt bra påhitt på julbordet!!
    Tycker dock mitt streck är väldigt svagt för den här tiden. Så det känns ganska kört. Jag hade molvärk i natt, trodde jag blödde i morse, men bara brunt som jag haft ett par dar. Men det hade jag förra gången oxå den veckan jag skulle haft mens. Så fattar ingenting vad kroppen håller på med. Strecken står kvar i samma svaga styrka sen i tisdags typ och då väldigt svag och på måndagen var det ju extra starkt. Mycket skumt. Har nog sjunkit sen då. Tror inte detta stämmer. Dock kunde jag ju blivit gravid senare än vad jag trott. Har ju egentligen ingen aning alls. Kan vara bim idag oxå när jag tänker efter. Men tror ändå inte det. Vill bara att det ska köra igång isåfall så man kan börja om snabbt!!!!!!!! Jag har ju dock symptom, väldigt rikliga vattniga flytningar och öm i brösten, molvärk och lite småillamående. Kram och fortsätt trevlig helg alla!!

• 059

Idag fick jag GRAVID 3+, så nu ska jag sluta testa. Inte för att jag tvivlat på de tidigare digitala. Ville bara se att det ökade. Fast å andra sidan hjälpte det ju inte de andra 2 gångerna, har fått så då med, var ju bara säckar därinne ändå. Kunde ändå inte låta bli. :p

Himla illamående då och då, mer än de tidigare gångerna. Hoppas det är ett bra tecken!

Håller tummarna för positiva nyheter från er andra snart!! :)

• majsan2012

Härligt. Tycker att det låter nyttigt att sluta testa. Det säger säkert inte så mkt hur det ser ut på testerna ändå som du säger IOM att det kan öka även om det skiter sig sen ju!! Bäst att bara låta det ha din gång!

• isa isa

Godmorgon tjejer! Fy bubblan säger jag, vaknade idag med illamående och var tvungen att spy. Även om det är ett bra tecken så kändes ju såklart inte trevligt alls. Känner mig nu lite allmänt orolig i magen så det kanske är vinterkräksjukan som drabbat mig istället... Usch i så fall. Idape: håller tummarna för att testen blir starkare för både dig och mig. Har läst om en del här på fl som aldrig ficka starka testet men ändå fullbordade graviditeten. =) 059: Härligt! Måste kännas gött med 3+ på digitala. Ja då hade jag också slutat testa =) Känner på mig att det går bra för dig denna gång =) Nu ska jag sova bort den där illamående känslan. Ha en fin 1a advent allihopa =)

• idape

Hej alla!

Det snöar idag!! Tack isa isa för det du säger!!

Majsan2012 - Jag testar enbart för att jag en gång förut testade tidigt och då fick plus, men vid bim började det svagna mer och mer och några dagar efter åkte allt ut. Så jag vet hur det kan gå om inte hcg ökar.
    Annars håller jag med, ser jag mitt bara öka till ett normalt streck elelr 2-3 på det digitala så slutar jag genast testa.

059 - du hade väl bim ungefär samtidigt som isa och mig? Gissar på mitt i tisdags. Då bådar det ju inte gott för mig.

Vi hörs snart igen! Ska testa i morgon och då är nog strecket antingen borta eller starkare. Över 5 v sedan missfallet och jag lever än i ovisshet. Hoppas hellre jag inte är gravid nu än att en till åker ut så det bara är som jag tror för kroppen spelar mig ett spratt och hcg är kvar från det gamla. Men jag får ju ingen som helst blödning trots jag har mycket molvärk. Orkar inte en gång till börja om allt. Man tror ju aldrig det ska gå bra liksom.

• majsan2012

Okej idape. Förstår att det är jättejobbigt att gå i ovissheten. Ffa eftersom det är så himla nyligen du fick mf sist. Om det nu skulle skita sig denna gången är det kanske skönt för dig att ta ett break över en mens så att du hinner återhämta dig mentalt också. Det tror jag har hjälpt mig mycket i alla fall.
    Skickar en stor adventskram till dig!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!