• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • isa isa
    idape skrev 2012-12-06 08:38:36 följande:
    Hej!! Ja, kan vara skönt släppa allt men jag avvaktar med vul till nästa vecka då jag känner mig sådär varm och har lite molvärk. Hoppas mensen kommer nu!! Hur går det för dig isa?

Jag småblöder lite hela tiden men inte mycket än så länge. Har inte ont heller. Tänkte vänta ett par dagar dagar och se om det börjar blöda ännu mer, om inte tar jag nog ett nytt test och ser om det har sjunkit eller ej. Börjar bli så inne på att det är ett mf. Skulle bli väldigt förvånad om det inte vore det. Men nåt som är positivt är att jag nu känner att jag äntligen blivit kvitt magsjukan =) Alltid nåt!! =)
  • Lyssnare83

Längtar till jag kan göra graviditetstest... lördag nästa vecka 15/12, så har jag BIM. Tänkte testa mig på fredag om en vecka. Längtar så mkt efter fe där positiva resultatet.

• idape

Hej!!

Fick en liten blödning igår, var säker det var mensen och var överlycklig för en gång skull att kroppen började återställa sig!! Men småblöder bara jättelite nu. Får hoppas det sätter igång nu så jag får ägglossning vid jul!! Nåt som däremot är positivt är att hcg sjunkit!!!!!!! Det står inte gravid på veckoindikatorn idag så det blir vin!!!!!!! Ända gången man är glad det är tvärtom. På testlagrets är det ett jättejättejättesvagt streck så den mäter nog mindre mängder hcg. Kommer inte mensen snart ringer jag för vul. Men avvaktar då det helt enkelt kan ta upp till 2 månader. Och har jag haft otur med resten och alltid det värsta så........

isa isa - Nej, men gud vad jobbigt. Den där känslan av att bara vänta är hemsk. Håller med dig att humöret är ju hela tiden upp och ner. Så himla jobbigt. Knappt man orka börja om hela proceduren en gång till.
    Det är dock inte alls säkert du får missfall om det ännu inte satt igång. Borde det ju gjort. Kolla om hcg:t är starkare eller svagare nu då vet du. Kram på dig

Hoppas allt är bra med 059 och majsan oxå!! Och lyssnare 83 - Lyllos dig att testa nästa helg!! Gud vad kul att få veta man är gravid i juletider!! Lycka till!! 

• majsan2012

Det är bra med mig! Helgen är ju här. Fredagsmys med älsklingen. Har typ 9
    dagar kvar till BIM nu. Ska som sagt testa lite lätt på onsdag med test som jag beställt från bästpåtest.se. Har fått tips i ett annat forum om att de ska vara de allra mest känsliga!

• 059

idape - skönt att hcg:t är på väg ner!

Jag har nedräkning till VUL hela tiden känns det som. Tiden går så långtsamt!! 2 veckor, sen vet jag om det finns något liv där inne. Brösten har ju växt minst 1 storlek, vilket mannen är fascinerad av. *s* Och aj vad ont de gör, får gå bh-lös hemma.

Nu är det helg, skönt!!

• idape

059 - Så hade jag förra gången jag var gravid med, brösten gjorde så ont!!
    Åh, längtar tills jag är gravid igen!!
    Ja, tiden går ju så sjukt långsamt när man väntar på nåt eller bara vill att tiden ska gå förbi.
    Förstår du vill veta innan jul, vilken julklapp om det denna gång är en liten bebis i säcken.
    Men vet inte om jag skulle våga för hade det sen inte varit bra hade hela min jul varit förstörd. Får verkligen hoppas det går bra! Kram 

• idape

Tror mensen kommer nu!! Blöder lite mer, även om sparsam än sålänge!! Då har jag ägglossning runt jul och kan börja året med en ny bebis!! Ha en trevlig helg allihop!! Tänker på dig isa isa och hoppas allt är bra!! Här kokar jag en julskinka idag och försöker få julstämning. Kram

• majsan2012

Jag försöker också skapa lite julstämning här hemma. Bakar lussekatter :)! Är konstant hungrig nu! Både igår och idag har det känts som att jag kan äta hur mkt som helst utan att bli riktigt mätt... Pust och jag som inte skulle älta symptom den här månaden...

• idape

Hej!

Jag är glad idag! Även att att jag har världens mensvärk och blöder en massa!! Ja, mensen har kom igår, exakt 6 v efter!! Min kropp funkar som den ska igen. All väntan är över, nu kan jag se framåt igen!! Ägglossning några dagar innan jul och kanske kan testa runt nyårsafton!!!!
    Majsan, när är det du ska testa? Blir spännande!

Kram

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!