• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • majsan2012

Jag har tidiga teststavar från bästpåtest.se... De ska kunna känna av så lite som 10/l... Hoppas verkligen att jag har ordentlig koll på min cykel nu också så att det inte strular med det nu bara!!

• idape

Ja, har du ingen säker koll så när du har ägglossning och bim eller? När tror du att du att du har bim då? 4 dagar innan kan man ju se för det mesta. Dom testen har jag aldrig testat.

• majsan2012

Jag fick positivt på ÄL test runt den 30/11. Eller jag tyckte det var positivt iaf. Hade inte fler test kvar så testade inte mer efter det vilket jag ångrar lite nu. Däremot så hade jag rikligt med flytningar 1-2/12. Så jag borde vara på runt ÄL+10 imorgon. BIM borde vara på lördag eller söndag. Men jag känner inte att jag vågar lita på det ändå av någon konstig anledning. Man börjar ju tveka bara för att man blir nervös ju!

• kohler12

har bim 20:e december o som det är nu så hoppas jag den kommer
    råkade ut för tråkig grej igår 

• isa isa
    majsan2012 skrev 2012-12-11 19:41:51 följande:
    Lägesrapportering från en smått galen majsan... Min hjärna bara skriker efter att få testa testa testa!!! Jag har haft sjuk halsbränna idag och mått lite illa. Kaffe smakar urk! Just halsbrännan och kaffet var just de symptom jag märkte av innan jag testade pos förra gången... Men det känns så sjukt läskigt att bli så hoppfull för jag kommer bli helt krossad om jag inte får ett plus nu inom rimlig tid... Men imorgon bitti smäller det!! Håll tummar och tår vid sjutiden imorgon!!! 121212 ge mig nu lite tur...

Lycka till imorn! Jag håller också tummarna för dig. =)
  • isa isa
    059 skrev 2012-12-11 15:35:46 följande:
    Jag fick "grattis" av 3 fd kollegor idag på en gemensam kurs!!!! För att de trodde att jag var gravid! Men inte för att jag ser gravid ut eller så, men någon på det fd jobbet hade sagt att en fd anställd var gravid, och de hade antagit att det var jag (vi har 3 st som slutade ungefär samtidigt, alla i fertil ålder). LITE jobbigt att precis som isa isa stamma fram nåt, "Eh va?? Nä jag är inte gravid!" Och sedan skoja lite "Det BORDE jag ju veta om någon, och min man lär bli förvånad också att andra vet det innan vi ens vet det". ;) En av de andra är iofs också gravid, fast det vet definitivt inga fd kollegor om, bara hennes kille och jag, eftersom jag är en av hennes bästa vänner. *s* Därför hoppas jag extra mycket att det går vägen denna gång (för oss båda), då skulle det vara 2-3 veckor i ålder mellan våra bebisar!! Den 3e fd anställd är inte gravid i alla fall, så konstigt rykte som blev lite pinsamt idag!

Hehe oj vilken grej! Va kul att din kompis är gravid också. Hoppas det går bra för er båda nu då. Guldläge att ha en nära vän som ska få barn nästan samtidigt ju. =)
  • kohler12
    kohler12 skrev 2012-12-11 22:05:37 följande:
    har bim 20:e december o som det är nu så hoppas jag den kommer
    råkade ut för tråkig grej igår 
    tyvärr har jag lite dåliga saker o berätta 
    jag va i stockholm i helgen o min kille ville inte prata o vart sur för han tyckte jag störde men igår fick jag reda på orsaken han va med en annan kvinna o dumpade mig igår han gjorde allt på sms istället för o träffa mig o berätta, han va med mig o kvinnan samtidigt sa han, känner mig rent ut sagt äcklig när han har haft sex med både mig o kvinnan, 
    a

så får jag min mens 20:e december så läggs bebis tillverkningen på is  
  • isa isa
    idape skrev 2012-12-11 15:25:36 följande:
    059 -Men är det ren otur så lyckas du ju nångång!! Jag är en sån som alltid har otur med. Men denna gången är jag övertygad om att det går bra för dig!! Vänta får du se!! Kram  isa isa - Hej! Hur har du det? Har du tagit nåt mer test? Ja, boka in dig på vul för vill inte skrämma dig, men en del blöder ju så sen försvinner det och visas flera veckor senare att fostret dött. Gå definitivt och kolla!! Inte roligt att gå och tro man är gravid om man inte är det. Men nu tror jag absolut inte det är så, för nästan alla som blir gravida direkt efter ett missfall brukar det gå bra för den gången, därför tror jag med säkerhet att det går bra för dig!! Kram 

Jodå här är det huvudet uppe och fötterna nere. =) Jag tog mitt sista testlagret test igår. Det var nog ungefär lika starkt som det tidigare starkaste testet jag gjort. Nu funderar jag på att om några dagar ta ett sista digitalt också. Om det mot förmodan har ökat till 3+ ringer jag genast bm där jag tänkt gå. Men måste hursomhelst hitta någon som gör ett privat vul också. Men till ett rimligt pris pris. Hittade ett ställe som tog 750 kr för ett VUL... Lite dyrt ändå kan jag tycka =) Hur har du det då Idape? I väntan på äl nu? Det kommer gå bra för dig denna månad... Det känner jag på mig
  • majsan2012

Testade imorse! Aptidigt. Kunde inte hålla mig när jag ändå vart på toa vid 03. Men fasen alltså för de här teststrecken hit och dit. Tyckte mig se ett streck som faktiskt syntes i alla vinklar men om det var rosa eller om det var bara spökstreck... Vad vet jag?! Har bild fast askass så där syns det typ ingenting iaf. Kanske lägger upp den ikväll så kan ni kanske försöka se någonting också... Men nu får jag hålla nig till lördag iaf och på att igen då!

• 059

majsan2012: Ta ett digitalt!! Så värt det! Visat på BIM -4 för mig alla gångerna. Glad

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!