• 059

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Haft 2 st MA (dec 2011 och aug 2012) och blev ingen bebis nu i oktober, hade hoppats på bebis i juli 2013. Nu satsar jag på bebis till i augusti 2013 istället.

Fick mens idag (29/10), beräknad ÄL ungefär 10-12/11.

Välkomna in ni som också satsar på bebis till augusti 2013!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-29 11:20
    Förtydligande: Skrev lite rörligt såg jag. Vill alltså tillverka bebis asap, och att den kommer ut i augusti 2013, färdigbakad och klar. :D

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-11-20 10:04
    Fick GRAVID på digitalt test 20/11 2012. Håller nu alla tummar och tår att det håller hela vägen denna gång!
  • Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!
  • idape

Hej!

059- Ja, bara 2 dagar kvar nu!! Du får berätta sen. Vi hoppas alla för dig.
    Har kör vi på, ska ju ha ägglossning i dagarna. Har ett enda ägglossningstest som det ska bli en glad mun på. Tänkte ta det i eftermiddag el i morgon.
    Hur är det med er andra? 

• Jennie89

Längesen jag skrev här men har läst desto mer.

Jag plussade förra veckan! Är nu i 5+4. Denna gången ska det gå vägen, så är det bara.

059, du kommer få se ett litet hjärta som slår, det har jag på känn! Vi ser gärna en bild på fredag :)    

• 059

Jennie89 - Grattis till plusset!!! :)

OM det blir ett positivt besked hoppas jag ha en bild att visa upp! Men min känsla är att det tyvärr inte blir så. Funderar mest på hur vi ska hantera det och vad som händer efteråt, och hur snabbt man kan försöka igen. Har så himla svårt att tro att det lever nåt därinne. Har bara ont i brösten och illamående några gånger om dagen (ej spytt) när jag ätit eller är hungrig. Vill bara att det ska vara fredag morgon!!!

• isa isa

Oj va jag har varit dålig på att uppdatera mig på sistone. Fortfarande inga stora förändringar för min del. Inga fler blödningar och inte heller några nya symtom. Har dock ringt och bokat in mig hos bm i mellandagarna. Jag kollar med dem då om jag har möjlighet att någonstans göra ett VUL. Jag har jättesvårt för att förstå att jag är gravid...speciellt eftersom det bara är brösten som är lite småömma och inget mer. Men jag är glad för varje dag som går utan blödningar och annan onödig smärta hehe.

Sambon är mer postiv än mej. Han tycker jag är negativ med alla mina negativa tankar haha. Lätt för han att vara positiv men en annan känner ju sig bäst själv. Kanske bra att han är postiv dock för hur hade det blivit med två negativa personer på samma ställe hehe=).

BM sa för övrigt att mina blödningar jag hade tidigare i samband med magsjukan inte var nåt att oroa sig för. Hon menar att jag kunde varit i "mensperiod" och att man då är mer lättblödande...ja det lät bra iaf.

Stort GRATTIS till jennie89!!! =) Va kul!!

059...jag tror att du kommer få ett positivt besked på fredag!!! Jag känner verkligen det på mig och hoppas för din skull!

Idape!! Passa på att mys till det ordentligt nu idagarna...mellan julstöket! Hoppas det tar sig denna gång ;)

Ha det gött nu allihopa nu ska jag iväg och köpa lite julklappar!

• idape

059 - Det går bra denna gången! Det är jag helt säker på. Inget jag bara säger utan känner mig helt säker på det.

Jennie89 - Grattis!!

Isa isa - Vad skönt att det går bra för dig! Bra att du ringt nu!

Vi myser här varenda dag hur trötta vi än är ibland! he he
    Tog ägglossningstestet det vart negativt! Nu är jag orolig att jag inte får ägglossning denna gången, kanske är nåt konstigt efter missfallet. Vem vet, kanske inte har rättat till sig. Men det känns som det är på g i magen och det är slemmigare. Kan ju vara på lördag med. Räknar ni från första dagen ni börjar blöda lite eller när mensen sätter igång på riktigt?

Längtar till fredag!! Då har jag julsemester sen i 2 v!! Och 059 - Vi får veta hur det går!!!!! Kram 

• isa isa

Jag är inte så bra på det där räknandet så jag använder P Tracker-appen... Fast jag tror inte den stämmer på dagen men nära på =) Jag har hyfsat oregelbunden mens dessutom så egentligen är det ju ett under att jag lyckats pricka in 2 ägglossningar i rad. Men Idape det låterju lovande att det börjar kännas lite slemmigare =) Jag går också på långledigt på fredag, ska bli underbart skönt =)

• idape

059 - I morgon smäller det!! Lycka nu till!! Kram

Majsan - Hur är det med dig?

isa isa - vad skönt med jul ledighet!!!!!!!! Glad att det gick bra för dig trots all oro!! 

• majsan2012

Med mig är det bra! Läget under kontroll här :). Mår så där lagom illa mest hela tiden! Känns helt underbart :)! Får mig att känna mig lugn när jag känner av det :)!! Men shit vad jag hoppas att tiden springer iväg några veckor nu så att man kan få slappna av lite mer i alla fall...

• isa isa

059 ville bara säga att jag tänker på dig idag! Hoppas på positivt resultat =)

• 059

Tack för alla tankar! Är så nervös att jag mår illa! Inte grav-illa dårå, utan riktigt nervös-illa. Har drömt hela natten att det bara är en svart säck. Jag vill bara ha besked nu, även om jag är rädd!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!