• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Hej!

Jag hoppar oxå in här med er då jag fick missfall igår i v 8.Gråter Var jättetungt.
    Men nu tar vi nya tag och satsar på att köra igen vid nästa ägglossning. Blev ändå gravid på andra försöket.
    Känns skönt om vi kan stödja varandra!

Kram på er! 

• idape

Hej!

tack vad snälla ni är.
    Ja, det är mitt första barn.  
    Tänkte höra med er som fått missfall runt v 8. Det var ett vanligt missfall. Hur länge testade ni positivt?!
    Det har nu gått 2 ½ v sedan och testet är jättestarkt fortfarande.
    Kan det vara så här? Eller kan det vara en till där inne?
    Får jag ingen ägglossning nu heller då? När blev era test svagare?

Kram 

• idape

059 - Tack för ditt svar. 
    Jag orkar inte vänta så länge!! Men tror det ska ta längre tid för dom som skrapats eller haft MA då kroppen inte fattat det och stött ut det själv. Men för vanliga missfall ska det normalt ta 3 v sen ska man ju ringa för vul vad jag hört. Nej, det kan inte vara en ny graviditet. Hade ju inte sex så nära efter missfallet när jag fortfarande blödde. Men jag undrar om det kan vara en tvilling? Kram

• idape

Hej!

Jag vet ju inte om jag haft ägglossning ännu. Testar fortfarande positivt på gravtestet över 3 v sedan missfallet.
    Men det har känts som jag haft det. Så vi körde både förra helgen och denna. Fick igår en liten vattnig klar blödning. Kan ju varit nidblödning eller ägglossningsblödning. Så bara avvakta här! Vänta med spänning på hur det går för dig 059. Har du några tecken? 

• idape

majsan 2012 - Hej!!

Oj, då så jobbigt om det blir så efteråt sen. Jag som hoppas plussa med en gång här nu som en julklapp!!

Kram 

• idape

Majsan - Tack! 
    Får man fråga hur länge tog det för dig att testa negativt efter ditt missfall? Eftersom jag plussar ännu 3 v senare. 

• idape

Såg nu att du skrivit det. Jag var ju dessutom i v 8. Tog det dig ändå 2 v att få negativt på testet? Inte konstigt mitt tar längre tid då. Är nu livrädd att allt ska börja krångla så för mig som det gjort för er. Herregud hur ska man orka. Jag känner bara att jag måste bli gravid igen annars känner jag mig inte lycklig. Känner ni oxå så?
    Jag får oxå som du små blödningar efter sexet. Det är väl sköra slemhinnor ännu. Kram!!

• idape

059 - Oj, vad spännande!! Tror nog säkert det är nåt!! Kram

• idape

Jag förstår det inte heller. Men har hört clearblue kan spöka. Men troligen är det ju nåt nu. Sov gott om du kan nu!

• idape

mteriksson - Håller helt med där. Dom digitala funkar mycket bättre om det ska visas tidigt så slipper man gissa oxå om det är ett streck eller inte. Annars är testlagrets stickor jättebra!! Och billiga!! Visade 4 dagar innan bim på mig förra gången. Hoppas mitt streck aldrig försvinner nu, för jag tror jag hade ägglossning förra helgen, fick då en jättestor slemklump som jag nu läst är den som släpper innan ägglossning. Så då har jag oxå bim på lördag och borde plussa på onsdag, samma som du 059!! Men nu vet man ju inte alls hur min cykel är efter missfallet. Kram

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!