• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Hej!

Vad roligt majsan!!
    Dock vågar jag nog inte berätta så tidigt nästa gång, men visst är det svårt att hålla sig!!
    Jag hoppas verkligen det tagit sig för mig nu, ena dagen känns det - det har tagit sig, sen nästa det tar sig säkert inte denna gången heller. Men jag hoppas och tror nog det har tagit sig. Har tyckt mig ha symptom senaste dagarna, men inget jag litar på. Men är det inget kommer jag bli mycket besviken.
    Hoppas på en bra start på nya året!
    Ska du snart gå till bm då majsan?
    Hur gör du 59? Ska du gå privat nu eller till vårdcentralens bm sen? 

• idape

majsan - Förstår du vill göra vul ändå, kommer jag definitivt göra. Annar gör man det ju inte förrän i v 19 och då vet man ju inte om den lille lever där inne eller inte. Nu är det ju säkert en lyckad graviditet. Men jag vill inte gå och oroa mig och tro allt är bra om det inte är det. Har man sett ett tickande hjärta är ju chansen väldigt stor att det går bra sen.

Har ni börjat jobba nu? Här är man ju ledig hela veckan! he he 

• idape

Filifjonkan03 - Det är verkligen jobbigt att det kan bli så att man kan se ett hjärta sen ändå bli MA.
    Ja, det är inte lätt att vara lugn. Man tror hela tiden det ska gå fel.
    Jag tror man kan få stöd hos bm om man berättar detta. Min svägerska hade samma och var grymt orolig nästa gång så hon fick komma på en massa extra kontroller för att bli lugn och nu kommer bebisen om 6 v!!
    Vilken v är du i nu då? 

• idape

Jag förstår det, min svägerska fick i v 15. Det var hemskt. Men sedan blev hon lugnare oxå och i v 20 var hon helt lugn. Så det kommer bli bättre. Men visst är det hemskt jobbigt att bara vänta och tro nåt ska gå fel. Och tiden går ju så sakta då oxå. Men det går säkert bra denna gången ska du se!! Händer säkert inte igen!! Brukar gå bra andra gången.

• idape

Ja, det är helt sjukt vad tiden går sakta när man väntar och man kan inte tänka på annat. Väntan är olidlig och inget annat spelar någon roll typ. Men kom ihåg att det nästan alltid gå bra andra gången. Tycker du ska berätta för din bm om din oro så ska dom hjälpa dig. Kommer jag oxå göra.

• idape

Har haft riktigt ont i brösten idag och fuskat nu och tagit ett test och tycker mig se ett svagt streck, nu ska vi inte ropa hallå än, ska testa i morgon igen. Men nu vågar jag börja tro och hoppas!! Får jag en septemberbebis!!

• idape

Nu är det ingen tvekan längre, när testet torkar syns strecket gott och väl även om det är svagt så ser både jag och pojkvännen det utan att behöva vrida och vända på det.
    Så det blir en septemberbebis för min del nu då OM allt går bra, vi vågar inte tro nåt än.
    Kan faktist inte ens tänka mig att det skulle gå bra.
    Ska ta ett digitalt i dagarna så jag får det svart på vitt oxå.
    Men jag är så jävla glad att jag blev gravid igen så snabbt!!

isa isa - vad kul att höra av dig!! Gud vad jobbigt för dig. Hoppas verkligen ni kan börja försöka sen efter mensen.
    Jag känner mig oxå rädd och kommer gå och kolla mig tidigt. 

Kram 

• idape

Tack!! Ja, ska jag göra i helgen!!

Det är helt normalt att börja må mindre illa i v 11. Hcg sjunker ju vid den tiden så man går in i sk spökveckorna där man inte känner av att man är gravid så mycket säger dom.
    Spännande med vul igen nästa fredag!
    Jag ska oxå boka till v 7 el 8. 
    Ska du gå till bm sen efter det privata eller? 

• idape

Tack majsan!!

Hej mammatill3busiga79! Då får vi verkligen hoppas allt är bra denna gång!!

Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!