• idape

Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!

Min läkare ringde innan, det var inga fel på oss i utredningen!! Dock var ett blodprov missat och det var det för blodproppar så det måste jag ta.

• idape
    059 skrev 2013-02-28 19:54:01 följande:
    Japp vi vill ta reda på kön, men det viktigaste är förstås att allt är bra. :) Runt mig så har alla utom en tagit reda på kön, typ 1/20, så det är nog väldigt olika. :)
    Om du fick önska utan att säga att självklart blir vilket som bra, men förutom det om du fick önska - flicka el pojke? Eller spelar det absolut ingen roll?
    Jag säger vilket som, men flicka isåfall. 
  • idape
    Jennie89 skrev 2013-02-28 20:31:57 följa
    nde:
    Vilken lättnad Idape att utredningen inte visade att något var fel. Du har haft din otur nu!

Hoppas allt går bra imorgon 059 ! Vi har den 13de, är i 18+0 då. Hoppas också på att få reda på kön men är nervös över om det kommer visa att något är fel. 

Tack snälla Jennie!!
    Vad hoppas du på då? Flicka el pojke? El spelar det absolut ingen roll? 
  • idape
    majsan2012 skrev 2013-03-01 12:46:38 följande:
    Gud vad glad jag blir Idape!!!! Jag känner på mig att det kommer gå bra för dig den här gången!! Som tidigare sagt så har du haft din otur nu!!

Jag går in i v 16 idag. Vi har RUL precis innan påsk den 27 mars så det är rätt långt kvar. Vi vill nog också ta reda på pojke eller flicka om de kan se... Jag är alldeles för nyfiken för att kunna låta bli. Jag känner på mig och hoppas på flicka, men en liten pojk går ju lika bra också :)!! Jag har börjat få en liten mage som syns nu!! Och jag älskar det :)!! Har ni känt av bebisen än 059 och Jennie?
    Tack snälla majsan!!!!!
    På nåt sätt tror jag oxå det går bra. Har inte haft denna känslan innan.
    Tog ett test till idag bim-2 och ett jättestarkt streck!!!!! Gud vad glad jag blir.
    Men det är en jättelång väg kvar som ni redan vandrat. 
  • idape
    059 skrev 2013-03-01 13:58:08 följande:
    Bor en liten flicka i min mage!! Allt såg bra ut!
    Åhhhhhhhhhh, vad underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • idape
    Isa skrev 2013-03-01 23:44:36 följande:
    Hej på er alla! Isa Isa är tillbaka i ny skepnad. Jag blev trött på allt o loggade ur mej från familjeliv, när jag sen ville gå tillbaka fick namnet bli bara Isa. Hur som helst är jag genuint jävla jätteglad för er allas skull!!(ursäkta svordomen) ! Speciellt för dej Idape eftersom våra missöden har varit nästintill snarlika. Nu kommer det gå vägen för dig!!! =) Jag fortsätter att hålla tummarna för er alla =) Med mig är allt bra! Alla mina ärr är nu läkta efter op... Och jag har fått tillbaka min mens. Jag har ingen stress att bli gravid igen utan hoppas att tiden har sin gilla gång eller vad man säger. =) Det kommer när det kommer och tills dess följer jag er=) Kram till er alla från fd Isa Isa =)
    Hej!!

Tack!
    Jag undrade vart du tog vägen!! 
    Hoppas verkligen allt blir bra för dig oxå!!!!
    Kram till dig 
  • idape

Ville bara säga att jag klarade mig denna gången såhär långt iaf!! Denna gången har det fäst ordentligt. Ingen mens kom igårkväll/imorse och det stod gravid 2-3. Så det går framåt.
    Kram 

• idape
    059 skrev 2013-03-04 17:24:04 följande:
    Idape: Tjoho!!! :D
    Du förresten när kan man göra vul?
  • idape
    059 skrev 2013-03-04 18:27:11 följande:
    Idape: Vecka 8 ska man helst passerat, detta pga att det kan vara för tidigt att se ett slående hjärta annars och orsaka onödig oro och stress. Det rådet fick jag och följde i alla fall. Gjorde VUL första ggn i 7+4 dvs vecka 8.
    Ok!
    Det var en lång väntan! Trodde man kunde kolla v 7. Men jag väntar till det du säger.
    Tack för hjälpen! 
  • idape
    Jennie89 skrev 2013-03-05 07:24:02 följande:
    Härligt Idape!
    Jag kollar fortfarande efter blod, men det beror nog mest på att jag ibland får enormt mycket flytningar på en gång (mysigt när man är ute och går med hunden och känner att det blir ordentligt blött och rinner längs benen, men det har lyckligtvis bara inträffat en gång) och då kommer oron.

Lycka till Jenny!   
    Tack!
    Jag förstår dig. Jag är konstant orolig. Varje dag känner jag efter om symptom saknas. Men dom ändrar sig ju från dag till dag så inte så lätt. Och kollar alltid efter blod. Har oxå massa flytningar så det känns som det rinner och man blir livrädd det är blod. Usch, jag orkar inte oroa mig var eviga dag.......
Svar på tråden Missfall nyligen, satsar på bebis AUGUSTI 2013! Häng på!