Förstår inte varför kristna bryr sig så mycket om homosexuella syndar eller inte? Räcker det inte att ni lever enligt er ett syndfritt liv, eller är ni rädda att ni inte skall komma till himlen pga andras dåliga gärningar? Ni är ju inte Jesus själv, som skall dö för andras synder!
Tror heller knappast att de forskar kring varför man blir homosexuell heller, det finns ingen anledning till det. Skulle i så fall vara extrem höger nassar som ligger bakom det då. Förresten heter det ju att ni "tror" på Gud och att ni tror ni kommer till himlen, ni kan inte vara säkra. Så det skall bli skoj den dagen ni gått hädan, och jag kan lova er att ni skall förvånas!!
Förövrigt är jag ganska säker på att både homosexualitet och heterosexualitet INTE är det naturliga, utan bisexualitet. Det är samhället/religionen som tvingar in oss i dessa fack. Homosexualitet/bisexualitet ses även bland djuren och är helt normalt.
Och leva i celibat? Skulle homo leva i celibat då bara för att vara de kristna till lags, haha, det har vi vart länge nog nu!! Fia om du inte skämtar så tycker jag dina åsikter och tankegångar hör hemma på stenåldern och din egen utveckling har stannat av där Jesus dog.