Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:49:25 följande:
Bara 12 år. Nu var du rolig.
Det är ok att ha en liten kuk men min rekommendation för dig är att hitta någon som passar dig i sängen istället för att hänga här eller satsa på ?fel hästar?. Hitta nån du passar ihop med sexuellt och gör de bästa av saken. Det finns ju också dom som inte klarar av normalstora eller större kukar och dom som älskar att bli fingrade och slickade också och tycker det är tillräckligt.
Men min erfarenhet är att de flesta kvinnor föredrar normalstora som känns ordentligt efter oändliga konversationer med väninnor och bekanta.
Men sånt får man ju inte säga högt, för det anses ju som fult, skamligt och sårande i.o.m att det är män vi pratar om. Vi kvinnor ska inte vara ärliga om sånt minsann. Och är vi det då heter det att vi är slappa eller något annat.
Lycka till allihopa.
Jag är förresten 159 och väger 47kg om det har någon betydelse. Dvs en ganska liten kvinna som ändå inte föredrar små kukar.
Precis. Män med dålig självkänsla (och antagligen mindre kuk) tar illa vid sig för att en kvinna råkar ha en preferens. Då ska kvinnan skammas, hon får höra att det är henne det är fel på, det måste så klart vara så att hon är för slapp eller för kräsen, varför kan hon inte nöja sig och så gnälls det på att män inte får klaga på kvinnors fysiska attribut (vem hindrar dem..?). Kvinnor får varken ha sexuell aptit eller preferenser, kort sagt.
Jag har i mitt liv träffat två män med riktigt liten kuk. Den ena var jag inte intresserad av så det gjorde inget, men den andra (träffade honom i somras) är verkligen världens finaste människa på många sätt så hjärtat brister över att inte kunna vara med honom, men jag kan bara inte leva utan ordentligt penetrerande sex. Inte nog med att den är liten så kan han inte hålla ståndet mer än några sekunder heller, kortare än en halv minut i taget. Och nej, jag är inte heller slapp ;)