• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (du är slapp)
    Anonym (C) skrev 2024-12-01 20:35:16 följande:
    Såg inte att tråden var gammal.
    Och var du den som drog fram tråden?
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)
    Anonym (du är slapp) skrev 2024-12-01 20:31:03 följande:

När folk tror att hela världen bryr sig vad de tycker efter 12 år. Vi vet, det är provokationsförsök. Roligt.

Bara 12 år. Nu var du rolig. 
    Det är ok att ha en liten kuk men min rekommendation för dig är att hitta någon som passar dig i sängen istället för att hänga här eller satsa på ?fel hästar?. Hitta nån du passar ihop med sexuellt och gör de bästa av saken. Det finns ju också dom som inte klarar av normalstora eller större kukar och dom som älskar att bli fingrade och slickade också och tycker det är tillräckligt. 

Men min erfarenhet är att de flesta kvinnor föredrar normalstora som känns ordentligt efter oändliga konversationer med väninnor och bekanta.
    Men sånt får man ju inte säga högt, för det anses ju som fult, skamligt och sårande i.o.m att det är män vi pratar om. Vi kvinnor ska inte vara ärliga om sånt minsann. Och är vi det då heter det att vi är slappa eller något annat. 

Lycka till allihopa. 
    Jag är förresten 159 och väger 47kg om det har någon betydelse. Dvs en ganska liten kvinna som ändå inte föredrar små kukar.

• Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)
    Anonym (Tjockis) skrev 2024-12-01 20:36:59 följande:

Har själv en ganska grov (ca 14-15 cm) och ganska normallång kuk, i det övre spannet (17-18 cm). Har märkt att det inte är längden som är det viktigaste när jag haft vaginalt sex. Räcker med att jag kommer in drygt med hälften för att min flickvän ska njuta, det tycks mer vara just att den är grov som är grejen.

Okej. Grovhet och sen hårdhet på det kommer man långt med! Det har du helt rätt i. Bredden spelar stor roll. Men liten och smal nej. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:22:17 följande:

Som fortsättning på mitt förra inlägg. 
    Jag är erfaren sexuellt och har flera års erfarenhet av sex. Både med olika män och kvinnor. Jag känner också min kropp väldigt väl och kan få mig själv att komma på olika sätt och tillsammans med andra. Så att man kniper och testar sexet på alla möjliga sätt tillsammans med nån som har liten kuk är ta mig fan inte tillräckligt när det kommer till kritan! 
    En del som har mindre erfarenheter och inte värderar sex särskilt högt kanske nöjer sig eller intalar sig en massa saker för att försöka lura sig själva att allt är toppen. Fine! Bra att det funkar för er. 
    Men för andra, som mig till exempel så är det avgörande om en kille har en för liten kuk. Oavsett hur bra han är på att använda den! 
    Och varför nöja sig när det finns en bättre match för en där ute? Min sambo som jag har nu ger mig båda delarna. Han har en penis som är ca 17cm och lagomt bred. Vårat sex är bra och han är en helt fantastisk människa!!! 
    Hade hag stannat kvar med någon som haft en liten kuk så hade jag aldrig kunnat bli lycklig. Oralsex är ingen favorit och analsex är extremt avtändande för mig och inte alls min grej. Samma gäller om jag enbart stannat med någon pga bra kuk och bra sex, då hade det bara blivit pannkaka. 

Det finns män som är både fantastiska och matchar en sexuellt! Man ska inte nöja sig med mindre! Det finns flera miljarder människor på den här jorden. Och vi kräver inte ens något utöver det mest grundläggande, att man åtminstone passar ihop och har bra sex och kan leva ett långt och lyckligt liv tillsammans där det håller i längden. 

För många personer så är inte ett långt förhållande med ett bra sexliv självklart för alla.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:22:17 följande:

Som fortsättning på mitt förra inlägg. 
    Jag är erfaren sexuellt och har flera års erfarenhet av sex. Både med olika män och kvinnor. Jag känner också min kropp väldigt väl och kan få mig själv att komma på olika sätt och tillsammans med andra. Så att man kniper och testar sexet på alla möjliga sätt tillsammans med nån som har liten kuk är ta mig fan inte tillräckligt när det kommer till kritan! 
    En del som har mindre erfarenheter och inte värderar sex särskilt högt kanske nöjer sig eller intalar sig en massa saker för att försöka lura sig själva att allt är toppen. Fine! Bra att det funkar för er. 
    Men för andra, som mig till exempel så är det avgörande om en kille har en för liten kuk. Oavsett hur bra han är på att använda den! 
    Och varför nöja sig när det finns en bättre match för en där ute? Min sambo som jag har nu ger mig båda delarna. Han har en penis som är ca 17cm och lagomt bred. Vårat sex är bra och han är en helt fantastisk människa!!! 
    Hade hag stannat kvar med någon som haft en liten kuk så hade jag aldrig kunnat bli lycklig. Oralsex är ingen favorit och analsex är extremt avtändande för mig och inte alls min grej. Samma gäller om jag enbart stannat med någon pga bra kuk och bra sex, då hade det bara blivit pannkaka. 

Det finns män som är både fantastiska och matchar en sexuellt! Man ska inte nöja sig med mindre! Det finns flera miljarder människor på den här jorden. Och vi kräver inte ens något utöver det mest grundläggande, att man åtminstone passar ihop och har bra sex och kan leva ett långt och lyckligt liv tillsammans där det håller i längden. 

Man tänker väl att sex är ingen rättighet heller att det blir plus och minus scenario då man samtidigt ska ha förståelse när någon blir nekad sex pågrund av sin penis eller när en kvinna är missnöjd pågrund av mannens penisstorlek. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:02:40 följande:

En liten kuk för mig är verkligen en dealbreaker. 

16-18cm är perfekt. För vad ni än säger så kommer inte en liten kuk åt alla punkter inne i fittan och vi kvinnor blir således inte tillfredsställda.
    Och oavsett om vi känner av ett lillfinger eller inte så utvidgas ens fiffi också när man blir kåt samt att man blir våt. En liten kuk kommer aldrig att kunna tillfredsställa mig iaf. Jag vill känna hans kuk i mig och bli fylld.
    Friktionen av all våthet gör dessutom att en liten kuk också känns ännu mindre och är han inte stenhård så är det fan värdelöst. 
    Jag har många gånger fått höra att jag är tight, både av män med stor, medel och liten kuk så det är inte problemet. Men däremot så har dom med små kuk haft problem när jag blivit riktigt våt. något som de med medel eller stor kuk bara tyckt vart nice.
    Och hur jävla kul är det att varken killen eller jag känner nånting? Jag hade aldrig kunna leva med någon med en liten kuk i flera år!!! Och då är jag inte heller den som älskar att bli slickad eller gå med på analsex heller.
    Så nog ska dom ha lite utrustning alltid. Annars kommer jag aldrig nånsin att vara nöjd i sängen. Dom med små kukar är också dom som jag märkt är mest beroende av porr ogh analsex. Stora turn-offs för mig. Dom är också allt som oftast alldeles för osäkra för att våga använda sexleksaker eller så är dom helt emot det lustigt nog! Deras små kukar får dom att känna sig hotade och utkonkurrerade av en dildo. Helt sjukt ju. Och så blir dom kränkta när dom inte får dela hål med ens avföring och slutar aldrig tjata. 
    Nej tack. Jag håller mig till vaginalt sex med en partner som jag kan vara nöjd med i sängen för resten av mitt liv och inte redan i början känner att det aldrig kommer funka tillsammans med. Oavsett hur bra han är som en partner eller människa. 

Storleken spelar roll. Precis som män väljer bort kvinnor av diverse ytliga anledningar. Det är fan på tiden att nån är ärlig iaf. 

Mäns preferenser kan snarare handla om att de skulle föredra en viss kvinna för andra kvinnor men de skulle acceptera ha sex även med kvinnor med småbröst. 
    Män ytliga val kan handla om saker som kvinnor kan påverka. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:49:25 följande:

Det är ok att ha en liten kuk men min rekommendation för dig är att hitta någon som passar dig i sängen istället för att hänga här eller satsa på ?fel hästar?. Hitta nån du passar ihop med sexuellt och gör de bästa av saken. Det finns ju också dom som inte klarar av normalstora eller större kukar och dom som älskar att bli fingrade och slickade också och tycker det är tillräckligt. 

Men min erfarenhet är att de flesta kvinnor föredrar normalstora som känns ordentligt efter oändliga konversationer med väninnor och bekanta.
    Men sånt får man ju inte säga högt, för det anses ju som fult, skamligt och sårande i.o.m att det är män vi pratar om. Vi kvinnor ska inte vara ärliga om sånt minsann. Och är vi det då heter det att vi är slappa eller något annat. 

Lycka till allihopa. 
    Jag är förresten 159 och väger 47kg om det har någon betydelse. Dvs en ganska liten kvinna som ändå inte föredrar små kukar.

Du snackar om vad de flesta kvinnor skulle föredra. 
    Det är inte samma sak som att du föredrar något. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:49:25 följande:

Lycka till allihopa. 

Det är inte socialt accepterat när män beskriver kvinnor som sexobjekt. 
  • Anonym (Håller med)

Lycka till allihopa. 

Precis. Män med dålig självkänsla (och antagligen mindre kuk) tar illa vid sig för att en kvinna råkar ha en preferens. Då ska kvinnan skammas, hon får höra att det är henne det är fel på, det måste så klart vara så att hon är för slapp eller för kräsen, varför kan hon inte nöja sig och så gnälls det på att män inte får klaga på kvinnors fysiska attribut (vem hindrar dem..?). Kvinnor får varken ha sexuell aptit eller preferenser, kort sagt.

Jag har i mitt liv träffat två män med riktigt liten kuk. Den ena var jag inte intresserad av så det gjorde inget, men den andra (träffade honom i somras) är verkligen världens finaste människa på många sätt så hjärtat brister över att inte kunna vara med honom, men jag kan bara inte leva utan ordentligt penetrerande sex. Inte nog med att den är liten så kan han inte hålla ståndet mer än några sekunder heller, kortare än en halv minut i taget. Och nej, jag är inte heller slapp ;)
  • Anonym (Du)

Lycka till allihopa. 

Det är inte socialt accepterat när män beskriver som kvinnorna är skyldiga männen något. 
Svar på tråden Han har för liten snopp