• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:10:31 följande:
    Det finns ingen rättighet till en kuk som man uppskattar. 
    Det anses inte som diskriminering när man blir utan någit sexuellt. 
    Så egentligen bemöter man kvinnorna på ett liknade sätt som man gör till männen 

Sluta gå off-topic och spåra ur.
    Skapa en egen tråd om sexism, rättigheter och annat som bekymrar digDu är precis en sån som gör trådar på nätet jävligt jobbiga att läsa för utomstående. Och att du heller inte pallar att skriva allt i ett enda inlägg gör det hela ännu jävligare. Tycker synd om dom som surfar in på tråden och vill ha vettiga och ärliga svar utan att de ska börja argumenteras och spåra ur från samtalsämnet. Och nä, ingen har några rättigheter till någons kropp eller att ha sex utan samtycke. Det är väl för fan självklart.Och ingen behöver heller vara ihop med någon som dom inte passar ihop med. Det finns bättre matches där ute för var och en. Ingen tvingar heller någon att stanna kvar med en annan människa som dom inte passar ihop med. 

Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning. 

Tråden handlar små-kukar osv. 
    Och tar det slut med min nuvarande sambo så kan jag aldrig tänka mig skaffa en partner med en liten.
    Samma gäller med KK-relation. 

• Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:24:04 följande:
    Jag har aldrig någonsin sett eller hört en enda kvinna uttrycka att de anser sig ha rätt till sex. Sådana där kommentarer får kvinnor däremot när de uttrycker att en viss typ av man inte duger sexuellt, att de har stor sexuell aptit eller att de har sexuella preferenser som sträcker sig utanför normen.
    Man behöver inte påstå ordagrant för att det ska påstås handla om rättighet till sex. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:21:26 följande:
    Och det gäller även kvinnor som är missnöjd sexuellt. 
    Och du tyckte det var konstigt att olika personer inte har förståelse för kvinnor som har sexuell aptit etc men du själv snackar om att ingen har rätt till sex. 
    Ja? Det är väl ingen som har sagt något annat?

Nej, jag har INTE sagt att det är konstigt. Du behöver inte ljuga om vad andra skriver, det är så lätt att se med egna ögon vad som står tidigare i chatten. Dessutom har sexuell aptit ingenting som helst att göra med att anse sig ha rätt till sex eller inte.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:23:00 följande:
    Och då kanske det inte anses vara ett större problem, för kvinnor kan byta sexpartner. 
    Att det är ett värre problem för män som blir nekad för din penis för en kvinna vill ha en stor kuk eller medium kuk etc
    Man kan inte jämföra äpplen och päron. Kvinnor har sina problem, män har sina. De går inte att jämföra och säga "att det är ett värre problem för män". Det är olika problem med helt olika slags upplevelser.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 21:25:26 följande:

Skapa en egen tråd om sexism, rättigheter och annat som bekymrar dig. Du är precis en sån som gör trådar på nätet jävligt jobbiga att läsa för utomstående. Och att du heller inte pallar att skriva allt i ett enda inlägg gör det hela ännu jävligare. Tycker synd om dom som surfar in på tråden och vill ha vettiga och ärliga svar utan att de ska börja argumenteras och spåra ur från samtalsämnet. Och nä, ingen har några rättigheter till någons kropp eller att ha sex utan samtycke. Det är väl för fan självklart.Och ingen behöver heller vara ihop med någon som dom inte passar ihop med. Det finns bättre matches där ute för var och en. Ingen tvingar heller någon att stanna kvar med en annan människa som dom inte passar ihop med. 

Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning. 

Och tar det slut med min nuvarande sambo så kan jag aldrig tänka mig skaffa en partner med en liten.

Det finns likheter tydligen då även kvinnor som är missnöjda med sin partner kan få höra att hon skulle ha skaffat en man man istället 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:26:00 följande:
    Man behöver inte påstå ordagrant för att det ska påstås handla om rättighet till sex. 
    Det behöver man faktiskt. Särskilt när man pratar om helt olika saker.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:28:00 följande:
    Det behöver man faktiskt. Särskilt när man pratar om helt olika saker.
    Det är vanligt att olika personer kan påstå att det ska handla om rättighet till sex. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:26:43 följande:

Nej, jag har INTE sagt att det är konstigt. Du behöver inte ljuga om vad andra skriver, det är så lätt att se med egna ögon vad som står tidigare i chatten. Dessutom har sexuell aptit ingenting som helst att göra med att anse sig ha rätt till sex eller inte.
    Och då kanske det inte anses vara ett större problem, för kvinnor kan byta sexpartner. 
    Att det är ett värre problem för män som blir nekad för din penis för en kvinna vill ha en stor kuk eller medium kuk etc
    Man kan inte jämföra äpplen och päron. Kvinnor har sina problem, män har sina. De går inte att jämföra och säga "att det är ett värre problem för män". Det är olika problem med helt olika slags upplevelser.
    För de flesta kvinnor är det här ett större problem tydligen. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:26:43 följande:

Sexuell aptit med mera kan visst påstås handla om rättighet till sex. 
  • Anonym (du är slapp)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:49:25 följande:

Bara 12 år. Nu var du rolig. 
    Det är ok att ha en liten kuk men min rekommendation för dig är att hitta någon som passar dig i sängen istället för att hänga här eller satsa på ?fel hästar?. Hitta nån du passar ihop med sexuellt och gör de bästa av saken. Det finns ju också dom som inte klarar av normalstora eller större kukar och dom som älskar att bli fingrade och slickade också och tycker det är tillräckligt. 

Men min erfarenhet är att de flesta kvinnor föredrar normalstora som känns ordentligt efter oändliga konversationer med väninnor och bekanta.
    Men sånt får man ju inte säga högt, för det anses ju som fult, skamligt och sårande i.o.m att det är män vi pratar om. Vi kvinnor ska inte vara ärliga om sånt minsann. Och är vi det då heter det att vi är slappa eller något annat. 

Lycka till allihopa. 
    Jag är förresten 159 och väger 47kg om det har någon betydelse. Dvs en ganska liten kvinna som ändå inte föredrar små kukar.

Vad är detta ens, vad babblar du om? Precis som jag visste, helt självabsorberad.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 21:25:26 följande:

Skapa en egen tråd om sexism, rättigheter och annat som bekymrar dig. Du är precis en sån som gör trådar på nätet jävligt jobbiga att läsa för utomstående. Och att du heller inte pallar att skriva allt i ett enda inlägg gör det hela ännu jävligare. Tycker synd om dom som surfar in på tråden och vill ha vettiga och ärliga svar utan att de ska börja argumenteras och spåra ur från samtalsämnet. Och nä, ingen har några rättigheter till någons kropp eller att ha sex utan samtycke. Det är väl för fan självklart.Och ingen behöver heller vara ihop med någon som dom inte passar ihop med. Det finns bättre matches där ute för var och en. Ingen tvingar heller någon att stanna kvar med en annan människa som dom inte passar ihop med. 

Det finns likheter med att både män och kvinnor kan få höra att felet är på dem när de inte har ett bra sexliv pågrund av fel sexpartner.
Svar på tråden Han har för liten snopp