• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Furstinna

Anonym: what? Jag hoppas att hon INTE sa något. Läs...

• Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 09:37:52 följande:
    Anonym: what? Jag hoppas att hon INTE sa något. Läs...

Jag syftade på den lilla figuren efter texten som indikerar att du var skämtsam till det hela och tycker det är roligt.
  • Furstinna

Anonym: det är bara din tolkning.

• Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 09:44:58 följande:
    Anonym: det är bara din tolkning.

Jag tror de flesta tolkar en smiley så...
  • Furstinna

Anonym: det tror inte jag. Ber om ursäkt om du tog illa upp.

• Anonym
    Anonym (Ex-Hunk) skrev 2012-07-13 09:37:30 följande:
    Är tacksam för att min skapare har gett mig en stor penis och extrem potens o f ö en bra fysik. Det r den enda gåvan i form av talang. Det har gett mig mycket kärlek fr kvinnan trots att jag f ö saknar talang på alla andra områden.

Själv har jag utrustats rätt bra utseendemässigt och med bra fysik, men med en kuk som anses liten bland kvinnorna. Jag har fått para mig med många kvinnor, men jag har aldrig låtit det gå så långt att jag kärar ner mig i någon. Jag har haft kvinnorna ett tag, parat mig och sedan gått vidare. Eftersom kvinnorna inte nöjer sig i längden med min enligt dem lilla kuk tar jag inte risken att bli sårad.  
  • Kloverman
    Anonym skrev 2012-07-13 09:56:04 följande:
    Själv har jag utrustats rätt bra utseendemässigt och med bra fysik, men med en kuk som anses liten bland kvinnorna. Jag har fått para mig med många kvinnor, men jag har aldrig låtit det gå så långt att jag kärar ner mig i någon. Jag har haft kvinnorna ett tag, parat mig och sedan gått vidare. Eftersom kvinnorna inte nöjer sig i längden med min enligt dem lilla kuk tar jag inte risken att bli sårad.  
    "Better to have lost and loved than never to have loved at all." – Hemingway
  • Furstinna

Anonym: läs vidare vad dom står i denna tråd, att många faktiskt inte tycker storleken har någon betydelse. Jag vet att jag uttrycker mig aning hårt ibland och får lite dåligt samvete faktiskt.

Kan iaf säga såhär. Mitt ex hade ingen stor snopp men han är den jag haft bäst sex med.

• Anonym
    Kloverman skrev 2012-07-13 10:25:03 följande:
    "Better to have lost and loved than never to have loved at all." – Hemingway

Nej. Inte för mig.
  • Anonym (fråga)
    Furstinna skrev 2012-07-13 08:19:45 följande:
    Ts: tyvärr får man ta såna beslut ibland. Du kommer hitta någon annan som passar bättre :)

Du sa väl inget om hans storlek hoppas jag :)
    Nej nej, självklart sa jag inget om hans storlek :)
    Kände ändå att vi inte klickade riktigt på andra plan heller, så detta var nog det bästa beslutet ändå.
    Anonym skrev 2012-07-13 09:34:59 följande:
    Du tycker det är roligt hela grejen att en kille blir dumpad för sin kuk? Hur tror du han mår av detta och andra killar med samma storlek som kanske läser här? Moget...
    Precis som jag skrev i mitt förra inlägg så menar jag absolut inget illa, skrev även tidigare att alla är olika och vill ha olika, vill gärna ha lite större, men många andra kommenterade att de endast räcker med fingrar för deras del, så tror inte att  någon kille behöver känna sig oduglig!
Svar på tråden Han har för liten snopp