• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym

Jaha nu finns det tydligen även en uppenbar risk att ens fingra är för korta. Så det räcker tydligen inte med kukförstoring nu längre. Är det inte lika bra att man skaffa sig en protes i form av en jätte dildos direkt.

• Anonym

Varför måste det alltid pekas ut en syndabock? Antingen så är det fel på killen eller så skriver folk att TS minsann är för slapp och bör skärpa sig blablabla.

Kan vi inte bara konstatera att vissa människor inte passar ihop?
    Vissa attribut är så synliga att man kan sovra bort personer med dessa direkt.
    Könsorgan upptäcker man ju sist av allt, oftast.

TS - det finns män som du skulle passa väldigt mycket bättre med. Gå vidare och var lycklig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 22:14:32 följande:
    Varför måste det alltid pekas ut en syndabock? Antingen så är det fel på killen eller så skriver folk att TS minsann är för slapp och bör skärpa sig blablabla.

Kan vi inte bara konstatera att vissa människor inte passar ihop?
    Vissa attribut är så synliga att man kan sovra bort personer med dessa direkt.
    Könsorgan upptäcker man ju sist av allt, oftast.

TS - det finns män som du skulle passa väldigt mycket bättre med. Gå vidare och var lycklig.
    Jag håller med dig! Förr hade man sex för att man tyckte om någon. Nu tycker om någon för att man kan ha sex med denne! Frågan är vilket man blir och är lyckligast utav?
  • Anonym
    nevermind skrev 2012-07-08 22:29:01 följande:
    Men hur slapp kan man va??
    Även en tajt tjej skulle vara osäker på om det var en bra idé att nöja sig med en kille som har smal kuk på under 10 cm...
  • Anonym

Frågan ts måste ställa sig är väl om hans övriga egenskaper väger upp för det faktum att han har liten kuk och sexlivet inte är det bästa... Känner du att han är ditt livs kärlek och att han är underbar i övrigt så kanske det är värt att jobba på det, försöka få sexlivet att funka på andra sätt (tex. oralsex eller onanera samtidigt som ni har sex) men om du inte har så starka känslor för honom så kanske det inte känns värt att satsa på.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 22:33:26 följande:
    Frågan ts måste ställa sig är väl om hans övriga egenskaper väger upp för det faktum att han har liten kuk och sexlivet inte är det bästa... Känner du att han är ditt livs kärlek och att han är underbar i övrigt så kanske det är värt att jobba på det, försöka få sexlivet att funka på andra sätt (tex. oralsex eller onanera samtidigt som ni har sex) men om du inte har så starka känslor för honom så kanske det inte känns värt att satsa på.

Kanske har heterosexuella tjejer mycket att lära av lesbiska och bisexuella tjejer!

• Celest

Furstinna: jag skrev att det kräver lite mer än just bara in och ut!

Vad var det som var svårt att uppfatta?

Lite fingrar på övriga delar av könet gör underverk för stimulansen.

Det handlar väl inte bara om att trycka in något rejält så är allt frid och fröjd. Satan va osexigt. Och tjejer som inte tar för sig och våga känna efter själva och vara delaktiga är ännu mindre attraktivt.

Hoppas de tråkiga brudarna som klagar på för små snoppar isåfall blir dumpade före för att de va lika aktiva som en död fisk.

• Anonym (samma)

Jag  har samma problem. Känner han knappt iblan och man får aldrig den dära sköna uttöjningen för man lihgger liksom och kniper konstant för att känna något.

Till er som säger att man ska knipa...försök det själva så får ni se att det är rätt jobbigt att göra det hela tiden..sex börjar liksom mer kännas som ett träningspass än en underbar handling.

• Furstinna

Celest: men att bara ha oralsex och bli pullad framöver blir nog ganska tröttsamt. Måste det vara antingen eller? Kanske är sexlivet väldigt viktigt för många och att bara få 50% är inte ett alternativ när man kan få 100%. Jag lägger stor vikt vid sexlivet och vill därför ha någon som kan ge mig allt det som jag vill ha. En väldigt liten kuk är inte ett alternativ lika lite som en väldigt stor kuk går bort.

Kanske är det just aktiva tjejer som kräver mer och de döda fiskarna som tar vad dom får.

Svar på tråden Han har för liten snopp