• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 20:59:13 följande:
    Precis. Män med dålig självkänsla (och antagligen mindre kuk) tar illa vid sig för att en kvinna råkar ha en preferens. Då ska kvinnan skammas, hon får höra att det är henne det är fel på, det måste så klart vara så att hon är för slapp eller för kräsen, varför kan hon inte nöja sig och så gnälls det på att män inte får klaga på kvinnors fysiska attribut (vem hindrar dem..?). Kvinnor får varken ha sexuell aptit eller preferenser, kort sagt.

Jag har i mitt liv träffat två män med riktigt liten kuk. Den ena var jag inte intresserad av så det gjorde inget, men den andra (träffade honom i somras) är verkligen världens finaste människa på många sätt så hjärtat brister över att inte kunna vara med honom, men jag kan bara inte leva utan ordentligt penetrerande sex. Inte nog med att den är liten så kan han inte hålla ståndet mer än några sekunder heller, kortare än en halv minut i taget. Och nej, jag är inte heller slapp ;)
    Samma sak gäller redan för männen. 
    Att sexuell aptit kan räknas som rättighet till sex och att man har inte blivit utan något. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:01:27 följande:
    Samma sak gäller redan för männen. 
    Att sexuell aptit kan räknas som rättighet till sex och att man har inte blivit utan något. 
    Du pratar om äpplen och bananer. Att ha sexuell lust är en sak. Att tro att kvinnor ska ställa upp med sex mot sin vilja för att män skulle ha någon slags rättighet till sex är sjukligt våldtäktstänkande från incels.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 20:59:13 följande:
    Precis. Män med dålig självkänsla (och antagligen mindre kuk) tar illa vid sig för att en kvinna råkar ha en preferens. Då ska kvinnan skammas, hon får höra att det är henne det är fel på, det måste så klart vara så att hon är för slapp eller för kräsen, varför kan hon inte nöja sig och så gnälls det på att män inte får klaga på kvinnors fysiska attribut (vem hindrar dem..?). Kvinnor får varken ha sexuell aptit eller preferenser, kort sagt.

Jag har i mitt liv träffat två män med riktigt liten kuk. Den ena var jag inte intresserad av så det gjorde inget, men den andra (träffade honom i somras) är verkligen världens finaste människa på många sätt så hjärtat brister över att inte kunna vara med honom, men jag kan bara inte leva utan ordentligt penetrerande sex. Inte nog med att den är liten så kan han inte hålla ståndet mer än några sekunder heller, kortare än en halv minut i taget. Och nej, jag är inte heller slapp ;)
    Du har missat att få personer skulle påstå att felet låg på kvinnorna om en man hade sagt att han hittar inte en kvinna med stora bröst som sexpartner. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:08:41 följande:
    Du pratar om äpplen och bananer. Att ha sexuell lust är en sak. Att tro att kvinnor ska ställa upp med sex mot sin vilja för att män skulle ha någon slags rättighet till sex är sjukligt våldtäktstänkande från incels.
    Det finns ingen rättighet till en kuk som man uppskattar. 
    Det anses inte som diskriminering när man blir utan någit sexuellt. 
    Så egentligen bemöter man kvinnorna på ett liknade sätt som man gör till männen 
  • Anonym (Du)
    Finns likheter. 
  • Anonym (Du)
    Sexuell aptit kan räknas som rättighet till sex när någon inte hittar en partner som man vill ha sex med. 
  • Anonym (Du)
    Det behöver inte alls handla om att någon skulle ha sex mot sin vilja för att det skulle ett räknas som rättighet till sex. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:08:49 följande:
    Du har missat att få personer skulle påstå att felet låg på kvinnorna om en man hade sagt att han hittar inte en kvinna med stora bröst som sexpartner. 
    Vem har sagt att "felet" (vilket fel?) ligger på männen? Vem är det som säger att de inte hittar män med stor kuk? Kvinnor har inga problem att hitta män med normalstor kuk eller större, faktiskt. Och varför ställer du denna fråga till mig, som om jag skulle ha något med sådana uttalanden att göra?
  • Anonym (Du)
    Finns likheter med att de som blir utan något sexuellt mot sin vilja kan få höra att felet är på dom. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:14:53 följande:
    Det behöver inte alls handla om att någon skulle ha sex mot sin vilja för att det skulle ett räknas som rättighet till sex. 
    Med eller utan vilja så är poängen att ingen (man eller kvinna) har "rätt" till sex.
Svar på tråden Han har för liten snopp