Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 20:59:13 följande:
Precis. Män med dålig självkänsla (och antagligen mindre kuk) tar illa vid sig för att en kvinna råkar ha en preferens. Då ska kvinnan skammas, hon får höra att det är henne det är fel på, det måste så klart vara så att hon är för slapp eller för kräsen, varför kan hon inte nöja sig och så gnälls det på att män inte får klaga på kvinnors fysiska attribut (vem hindrar dem..?). Kvinnor får varken ha sexuell aptit eller preferenser, kort sagt.
Jag har i mitt liv träffat två män med riktigt liten kuk. Den ena var jag inte intresserad av så det gjorde inget, men den andra (träffade honom i somras) är verkligen världens finaste människa på många sätt så hjärtat brister över att inte kunna vara med honom, men jag kan bara inte leva utan ordentligt penetrerande sex. Inte nog med att den är liten så kan han inte hålla ståndet mer än några sekunder heller, kortare än en halv minut i taget. Och nej, jag är inte heller slapp ;)
Samma sak gäller redan för männen.
Att sexuell aptit kan räknas som rättighet till sex och att man har inte blivit utan något.