• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:36:50 följande:
    Som sagt, ta det med dem då.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:29:53 följande:
    För de flesta kvinnor är det här ett större problem tydligen. 
    Jaså? Vilka är det som säger att deras problem att ha sexpartners med liten kuk är ett större problem än män som inte får sex?Det är två helt olika saker. Bara för att jag är godissugen så betyder inte det att jag anser mig ha rätt att gå in i närmaste affär och stoppa munnen full. På samma sätt är det så att bara för att man har en sexuell aptit så har det ingenting som helst att göra med vad man anser sig ha rätt till eller inte (sex i det här fallet). Om du hittar personer i tråden som uttrycker sig så - ta det med dem.
    Håller med om att det inte har egentligen något med rättighet till sex att göra, men det är vanligt att utebliven sex kan påstås handla om något berättigande/rättighet till sex om någon man påstår att han blivit utan något sexuellt. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Clara) skrev 2024-12-01 21:34:02 följande:
    Jag är kvinna som har fött barn.. Men ja om man inte känner alls när något som är 10 cm är inne så är man nog lite förslappad ja. Barnmorskan brukar be en knipa runt fingret på efterkontrollen. Och om man stoppar in sitt eget finger så känner man ju nånting iallafall.

Det är en annan sak att föredra större och tycka det är skönare , man har rätt att ha vilka preferenser man vill. Män har rätt att bara vilja dejta nån med stora bröst också till exempel. Och nej jag skulle inte heller vilja ha en kille med 10 cm. Men ja , känner man inte ens att den är inne så är man slapp. 
    Det är mer vanligt med att kvinnor nekar män än tvärtom. 
    Kvinnor med små eller medelstora bröst har helt andra förutsättningar än män i allmänhet och jämfört med män med småsnoppar. 
    Dessutom bröststorlek, slapphet i slidan är något som finns en möjlighet att kunna påverka. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:39:30 följande:
    Kanske inte är större problem om man lätt kan hitta andra sexpartner som man uppskattar 
    Nej, det är väl fortfarande ingen som har påstått att det är ett större problem än att inte få sex alls.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:40:21 följande:
    Du tog ju om att olika personer inte kan acceptera kvinnor med sexuell aptit, preferenser. 
    Du tyckte det var ju dåligt. 
    Tog ju om...? Du måste lära dig ordentlig svenska för det där var bara obegripligt. Men ja, det är så klart något som andra inte behöver lägga sig i öht och ha åsikter om.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:41:23 följande:
    Många personer kan påstå att det handlar om rättighet till sex/mannen vill vara berättigade till något om han klagar på att han blivit utan något sexuellt. 
    Som sagt, ta det med dem.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:43:49 följande:
    kvinnojourenblenda.se/om-du-som-man-blir-sur-nar-din-partner-inte-vill-ha-sex-fraga-dig-sjalv-varfor-du-reagerar-som-du-gor/

Exempelvis i denna artikel så kan det påstås handla om att sex är ingen rättighet när en man vill att kvinnan ska ha mer sex med honom. 
    Fast nu sitter vi i den här tråden. Vad en skribent på en sida jag aldrig har hört talas om tycker får stå för hen. Däremot är det fortfarande så att sex inte är någon rättighet. Har du något att invända där?
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:45:11 följande:
    Håller med om att det inte har egentligen något med rättighet till sex att göra, men det är vanligt att utebliven sex kan påstås handla om något berättigande/rättighet till sex om någon man påstår att han blivit utan något sexuellt. 
    Som sagt, ta det med dem.

• Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:50:40 följande:
    Nej, det är väl fortfarande ingen som har påstått att det är ett större problem än att inte få sex alls.
    Du tog ju om att olika personer inte kan acceptera kvinnor med sexuell aptit, preferenser. 
    Tog ju om...? Du måste lära dig ordentlig svenska för det där var bara obegripligt. Men ja, det är så klart något som andra inte behöver lägga sig i öht och ha åsikter om.Som sagt, ta det med dem.
    kvinnojourenblenda.se/om-du-som-man-blir-sur-nar-din-partner-inte-vill-ha-sex-fraga-dig-sjalv-varfor-du-reagerar-som-du-gor/

Exempelvis i denna artikel så kan det påstås handla om att sex är ingen rättighet när en man vill att kvinnan ska ha mer sex med honom. 
    Fast nu sitter vi i den här tråden. Vad en skribent på en sida jag aldrig har hört talas om tycker får stå för hen. Däremot är det fortfarande så att sex inte är någon rättighet. Har du något att invända där?Som sagt, ta det med dem.

Att vilja ha sex kan anses handla om rättighet till sex. 
  • Anonym (Du)
    Tog ju om...? Du måste lära dig ordentlig svenska för det där var bara obegripligt. Men ja, det är så klart något som andra inte behöver lägga sig i öht och ha åsikter om.Som sagt, ta det med dem.

Fast nu sitter vi i den här tråden. Vad en skribent på en sida jag aldrig har hört talas om tycker får stå för hen. Däremot är det fortfarande så att sex inte är någon rättighet. Har du något att invända där?Som sagt, ta det med dem.

Att om en man är missnöjd så kan det handla om att sex är inget som är en rättighet 
  • Anonym (Du)

Jag läser inte igenom innan jag publiceras. 
    Upptäckte också att jag glömt skriva "upp" 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:11:21 följande:
    Jag läser inte igenom innan jag publiceras något här. 
    Upptäckte också att jag glömt skriva "upp" 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:07:21 följande:
    Att vilja ha sex kan anses handla om rättighet till sex. 
    Som sagt, ta det med de som anser det. Sedan jag kom in i tråden har jag inte sett någon utom du som pratar om det.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:07:54 följande:
    Att om en man är missnöjd så kan det handla om att sex är inget som är en rättighet 
    Det beror på om mannen det gäller anser det eller inte.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 22:11:41 följande:
    Som sagt, ta det med de som anser det. Sedan jag kom in i tråden har jag inte sett någon utom du som pratar om det.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:07:54 följande:
    Det beror på om mannen det gäller anser det eller inte.
    Det jag menar är att det är vanligt att olika personer påstår att mannen vill ha rättighet till sex när han klagar utan att det handlar om det egentligen. 
    Och att olika personer vill poängtera om ingen rättighet till sex när en man blir utan sex och han klagar. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 22:13:10 följande:
    Det jag menar är att det är vanligt att olika personer påstår att mannen vill ha rättighet till sex när han klagar utan att det handlar om det egentligen. 
    Och att olika personer vill poängtera om ingen rättighet till sex när en man blir utan sex och han klagar. 
    Jaha, det kanske de gör. Inget som jag har sett faktiskt, inte ens här på FL. Däremot incels som gnäller och tycker att man borde legalisera prostitution mm. Sedan behöver man ju inte misstolka klagomål till att tro att andra (mer normalt funtade) män anser sig ha rätt till sex. Det beror helt och hållet på hur man uttrycker sig.
Svar på tråden Han har för liten snopp