Inlägg från: Anonym (fråga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (fråga)
    Haushinka skrev 2012-07-08 14:52:04 följande:
    Kläm åt hårdare! ;)
    Om det hade ändå hade gått!
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:25:40 följande:
    lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade  en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det
    Har testat det också, men det hjälpte inte heller.
    & sen känns det tråkigt ifall man bara kan köra någon enstaka ställning för att jag ens ska känna honom i mig.
    Man vill ju gärna variera & testa nytt också.
    Tror inte att det kommer funka mellan mig & honom..
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:39:50 följande:
    jag fick väldigt dåligt samvete gentemot honom. Detta problem måste han ju nästan ha med alla.

Jag kunde inte förbise detta så det funkade ju inte
    Jag förstår dig verkligen, känner precis likadant!!
    Känner mig så elak, men man måste ju kunna ha ett fungerande & bra sexliv om man ska bygga på ett förhållande...
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:50:18 följande:
    Om du inte känner någonting så tyder det snarare på att du är förslappad. En normal vagina känner även om man stoppar in ett lillfinger.
    Jag är nog knappast förslappad, är ganska ung, har bara haft sex med 2 personer innan ett fåtal gånger, varav en av dom älskade hur tight jag var & påpekade det flera gånger, & han var "normalstor" där nere eller vad man ska säga :)
    Alltså det kan hända nångång att jag känner att den här killen i mig om han stöter emot riktigt riktigt hårt, men inte så att det blir skönt på något sätt. Skulle gissa på att hans kuk är runt 10 cm vid stånd, om ens det.
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 16:06:58 följande:
    Rid honom med ryggen mot hans ansikte och kör mer fram och tillbaka än upp och ner. Alternativt missionären där du ligger med fötterna på hans axlar och rumpan långt ner.
    Har testat det också, men det har tyvärr inte blivit mycket bättre :(
    Anonym skrev 2012-07-08 16:39:09 följande:
    Det finns inte så mycket du kan göra.
    Om inte missionären med kudde hjälper så funkar inget.

Bryt nu. Det är bättre att du gör det tidigt än senare när mer känslor är investerade. Berätta inte att det beror på att han är för klent utrustad, för då får han men för livet.
    Nejnej, ska absolut inte berätta att det är för hans storlek, det skulle jag aldrig kunna säga till någon.
    Känner mig redan elak som det är, men så är det tyvärr
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 17:13:53 följande:
    Men hur liten är han om det är så illa att du knappt känner det?
    Den är både liten på längden och omkretsen.

OCH han har även själv kommenterat att den är liten, vilket var ännu mer avtändande.
    Anonym (hmm) skrev 2012-07-08 17:13:56 följande:
    Så sant som det var skrivitSkrattande. Så tycker du ska prova att knippa när ni har sex. Om du fortfarande inte känner då... då måste han verkligen ha en liten liten liten... typ lillfinger liten..
    Jag har testat och knipa, och det hjälper inte heller, har aldrig varit med om att någon haft så liten förut.
    Anonym skrev 2012-07-08 17:15:55 följande:
    Bara för att de tyckte att du var taight innebär det inte att du är det!! sorry...
    Nej, det behöver det inte betyda. Men troligtvis är det han som är väldigt,väldigt liten då jag knappt känner honom i mig OCH även han själv har kommenterat att han har liten.
    Har aldrig haft detta "problemet"  vid sex innan.
  • Anonym (fråga)
    Furstinna skrev 2012-07-08 17:26:57 följande:
    Det är nog bara att dumpa. Jag träffa en kille som var riktigt liten. En tumme typ. Det kändes i början men så fort jag blev mer våt så kändes det knappt. Han har gjort en penisförstoring för något år sedan men jag dumpa honom då så har ju inte testat honom sen dess och lär inte göra heller.
    Ne, förstår dig. Känns tråkigt att man ska behöva avsluta något med en person bara för en sån sak, men tyvärr.

Håller även med dig att jag ibland kan känna honom i mig innan jag har blivit våt, men så fort jag är våt så blir det ingen som helst känsla..
  • Anonym (fråga)
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:27:39 följande:
    Nu får ni väl fan ge er, om man träffar en underbar kille så är väl inte hans storlek på penis det man ska hänga upp sig på. 

Om han är en mindre ja då har han det, men det är ju fortfarande en människa som du sårar, han kanske tycker det är jättejobbigt. Jag har haft sex med killar med mindre och det är bara att öva upp sina "knipmuskler" än mer jobba på det så blir nog ert sexliv bättre.  
    Nej, självklart önskar jag att jag inte borde hänga upp mig på storleken.
    Men som jag skrev innan, i ett förhållande vill man väl ändå ha ett fungerande sexliv?
    Jag känner inte att jag kan njuta någonting, de gånger vi har haft sex så har jag bara velat att det ska ta slut istället.
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 17:29:47 följande:
    Men även om man är tajt och kan knipa runt en mikrokuk så är den ju en sämre upplevelse än någon som är normalstor-större.
    TS - gör slut. Du kommer att vara missnöjd med honom.
    Precis det jag menar!
    Har tidigare bara haft bra upplevelser, så när hans & mitt sex började var det en stor besvikelse tyvärr :(
  • Anonym (fråga)
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:32:34 följande:
    Är du säker på att det bara är han det är fel på?

Meningen med detta inlägget var inte att antyda att det är fel på honom, absolut inte.
    Vill inte vara taskig eller något.
    Furstinna skrev 2012-07-08 17:32:36 följande:
    Hur kul är det dessutom att ha ett begränsat sexliv resten av livet.
    Ja, man vill ju kunna variera, inte enbart veta att vi BARA kan köra missionären tex.
    Man tröttnar ju till slut.
  • Anonym (fråga)

Sent svar från mig men bättre sent än aldrig..

Kan också skriva att jag inte haft speciellt aktivt sex förrän nu & även om jag inte är den mest erfarna så VET jag redan nu att endast fingrar & smek INTE räcker för mig.
    Finns säkert tjejer som nöjer sig med endast pullning & mun osv, men för mig handlar stor del också om upphetsningen av att hans kuk är inne i mig, & inte hans fingrar.

Eftersom jag ansåg att det inte var värt att fortsätta bygga vidare på något förhållande med honom så har jag nu pratat med honom, så det fick sitt slut.
    Ansåg inte att hans personlighet vägde upp så pass mycket att jag känner att vi måste anstränga oss för att ens kunna ha lite bra sex.
    Så nu har avslutat det vi hade, vilket så klart känns synd men så är det.

& med denna trådstarten vill jag absolut inte peka ut små kukar som något negativt för alla, för det verkar ju som flera i denna tråden nöjer sig med fingrar & mun. Tur att alla är olika, kommer förhoppningsvis hitta någon annan som passar mig bättre.

• Anonym (fråga)
    Furstinna skrev 2012-07-13 08:19:45 följande:
    Ts: tyvärr får man ta såna beslut ibland. Du kommer hitta någon annan som passar bättre :)

Du sa väl inget om hans storlek hoppas jag :)
    Nej nej, självklart sa jag inget om hans storlek :)
    Kände ändå att vi inte klickade riktigt på andra plan heller, så detta var nog det bästa beslutet ändå.
    Anonym skrev 2012-07-13 09:34:59 följande:
    Du tycker det är roligt hela grejen att en kille blir dumpad för sin kuk? Hur tror du han mår av detta och andra killar med samma storlek som kanske läser här? Moget...
    Precis som jag skrev i mitt förra inlägg så menar jag absolut inget illa, skrev även tidigare att alla är olika och vill ha olika, vill gärna ha lite större, men många andra kommenterade att de endast räcker med fingrar för deras del, så tror inte att  någon kille behöver känna sig oduglig!
Svar på tråden Han har för liten snopp