• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (fråga)
    Haushinka skrev 2012-07-08 14:52:04 följande:
    Kläm åt hårdare! ;)
    Om det hade ändå hade gått!
  • Anonym

lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade  en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det

• Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:25:40 följande:
    lägg en kudde under din rumpa när ni kör missionären. Har faktiskt inga bra tips på detta. Träffade  en kille förr med liten och jag fick det aldrig att funka pgr av det
    Har testat det också, men det hjälpte inte heller.
    & sen känns det tråkigt ifall man bara kan köra någon enstaka ställning för att jag ens ska känna honom i mig.
    Man vill ju gärna variera & testa nytt också.
    Tror inte att det kommer funka mellan mig & honom..
  • Anonym

jag fick väldigt dåligt samvete gentemot honom. Detta problem måste han ju nästan ha med alla.

Jag kunde inte förbise detta så det funkade ju inte

• Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:39:50 följande:
    jag fick väldigt dåligt samvete gentemot honom. Detta problem måste han ju nästan ha med alla.

Jag kunde inte förbise detta så det funkade ju inte
    Jag förstår dig verkligen, känner precis likadant!!
    Känner mig så elak, men man måste ju kunna ha ett fungerande & bra sexliv om man ska bygga på ett förhållande...
  • Anonym

Om du inte känner någonting så tyder det snarare på att du är förslappad. En normal vagina känner även om man stoppar in ett lillfinger.

• Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 15:50:18 följande:
    Om du inte känner någonting så tyder det snarare på att du är förslappad. En normal vagina känner även om man stoppar in ett lillfinger.
    Jag är nog knappast förslappad, är ganska ung, har bara haft sex med 2 personer innan ett fåtal gånger, varav en av dom älskade hur tight jag var & påpekade det flera gånger, & han var "normalstor" där nere eller vad man ska säga :)
    Alltså det kan hända nångång att jag känner att den här killen i mig om han stöter emot riktigt riktigt hårt, men inte så att det blir skönt på något sätt. Skulle gissa på att hans kuk är runt 10 cm vid stånd, om ens det.
  • Anonym

Rid honom med ryggen mot hans ansikte och kör mer fram och tillbaka än upp och ner. Alternativt missionären där du ligger med fötterna på hans axlar och rumpan långt ner.

• Anonym

Det finns inte så mycket du kan göra.
    Om inte missionären med kudde hjälper så funkar inget.

Bryt nu. Det är bättre att du gör det tidigt än senare när mer känslor är investerade. Berätta inte att det beror på att han är för klent utrustad, för då får han men för livet.

Svar på tråden Han har för liten snopp