• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym

jag vet av erfarenhet att man kan ha gudomligt sex utan penetration så om TS och killen övar på att utnyttja fingrar, mun och ev leksaker så kan man ha det fantastiskt skönt. Jag är inte den som bangar för en härlig påsättning men ibland väljer jag och mannen att inte göra det just för att vi vet att vi får till så härligt sex på andra sätt:)

• Furstinna

Anonym: jättebra för er. Men ts vill inte ha ett begränsat sexliv utan vill ha ett komplett sexliv vilket hon kan få men inte med denna kille men med massor av andra.

• Anonym (Både och)
    Anonym skrev 2012-07-09 09:19:24 följande:
    jag vet av erfarenhet att man kan ha gudomligt sex utan penetration så om TS och killen övar på att utnyttja fingrar, mun och ev leksaker så kan man ha det fantastiskt skönt. Jag är inte den som bangar för en härlig påsättning men ibland väljer jag och mannen att inte göra det just för att vi vet att vi får till så härligt sex på andra sätt:)

känner igen men måste ärligt säga att jag ändå VILL bli ordentligt fylld och "genomknullad" ibland. Oralt och smek är superskönt som omväxling men inget som ersätter en rejäl kuk för mig hoppas det löser sig för TS. Jag hade nog gett upp rätt snart om min kille inte var tillräckligt utrustad för att fylla mig och bra i övrigt förstås. (tur man kan vara anonym här.. Skäms nästan för att säga sånt här "högt".. *skrattar*)
  • Celest

Furstinna: vad säger att det ena utesluter det andra? Vadå bara oralsex eller pullning! Att smeka med handen, använda dildo, penisring mm gör man samtidigt/varierat med penetrering!

Nä du, de döda fiskarna tror att de räcker med att ligga och va sexig. Liksom de välutrustade männen ofta tror det räcker med att köra rakt om och ut!

Låter som fl är samling av noviser när det gäller sex!

• Furstinna

Celest: precis, man vill ha allt. Killen i ts uppfyller inte allt och då får man se sig om efter någon annan.

En död fisk får förmodligen inte ut något av sex oavsett storlek så dom är döda fiska med vemsonhelst och ställer heller inga krav men det gör ju ts så jag förutsätter att hon är allt annat än en föd fisk.

• Anonym

kör med dubbla skaffa eller ta fram dildon ha den inne samtidigt. killen kommer garanterat att gilla det oxå. behöver ej vara vibrator på

• Anonym (fråga)

Sent svar från mig men bättre sent än aldrig..

Kan också skriva att jag inte haft speciellt aktivt sex förrän nu & även om jag inte är den mest erfarna så VET jag redan nu att endast fingrar & smek INTE räcker för mig.
    Finns säkert tjejer som nöjer sig med endast pullning & mun osv, men för mig handlar stor del också om upphetsningen av att hans kuk är inne i mig, & inte hans fingrar.

Eftersom jag ansåg att det inte var värt att fortsätta bygga vidare på något förhållande med honom så har jag nu pratat med honom, så det fick sitt slut.
    Ansåg inte att hans personlighet vägde upp så pass mycket att jag känner att vi måste anstränga oss för att ens kunna ha lite bra sex.
    Så nu har avslutat det vi hade, vilket så klart känns synd men så är det.

& med denna trådstarten vill jag absolut inte peka ut små kukar som något negativt för alla, för det verkar ju som flera i denna tråden nöjer sig med fingrar & mun. Tur att alla är olika, kommer förhoppningsvis hitta någon annan som passar mig bättre.

• Furstinna

Ts: tyvärr får man ta såna beslut ibland. Du kommer hitta någon annan som passar bättre :)

Du sa väl inget om hans storlek hoppas jag :)

• Anonym
    Furstinna skrev 2012-07-13 08:19:45 följande:
    Du sa väl inget om hans storlek hoppas jag :)

Du tycker det är roligt hela grejen att en kille blir dumpad för sin kuk? Hur tror du han mår av detta och andra killar med samma storlek som kanske läser här? Moget...
  • Anonym (Ex-Hunk)

Är tacksam för att min skapare har gett mig en stor penis och extrem potens o f ö en bra fysik. Det r den enda gåvan i form av talang. Det har gett mig mycket kärlek fr kvinnan trots att jag f ö saknar talang på alla andra områden.

Svar på tråden Han har för liten snopp