• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym
    Anonym (Moltas) skrev 2012-07-08 19:55:40 följande:
    Hur stor hans kuk då?
    Hon skrev det ju tidigare. 10 cm eller mindre och med liten omkrets.
  • Anonym (Moltas)
    Anonym skrev 2012-07-08 19:56:54 följande:
    Hon skrev det ju tidigare. 10 cm eller mindre och med liten omkrets.

Sorry, missade det. Ja det är ju ganska litet, men är han riktigt hård då så han inte har halvstånd bara?

Hoppas inte det också har avhandlats tidigare i tråden Skrattande 
  • Celest

Jag får lätt orgasm av min killes pekfinger och det känns vill jag lova bara man känner sitt underliv. Stimulerar man klitoris samtidigt förstår jag inte hur det inte kan bli bra,

då måste man vara helt muskelbefriad därnere!

Varför tror du att lite "in och ut" enbart ska räcka för att det ska bli skönt. Man måste själv ta lite ansvar för vad som får en att njuta, och delge sin partner.

Låter som du gått på nån myt om att det räcker med en stor hård kuk som trycker in för att en tjej ska stöna rätt ut, ala porrfilmsstyle.

• Furstinna

Celest: verkligen roligt för dig att det funkar med ett pekfinger. Men ts får inte ut något av sexet och då är det väl bästa att söka vidare. Vissa kanske tröttnar på ett pekfinger. Och blir en tjej väldigt blöt tror inte jag att ett pekfinger (in och ut enbart) räcker. Ett finger kan du böja och stimulera g-punkten med men en snopp är ofta rak och ett pekfinger ut och in är väl ganska trist då efter ett tag.

• Anonym (gullan)

Nu är ju min karl troligen lite större och något uppåt böjd- men har ni testat bakifrån- både ståendes och liggandes. Vi kan inte köra de för han kommer för djupt i mig så det blir obehagligt...

• Anonym

Klart storleken har betydelse..jag blir inte jättekåt av en tampong iaf.

Oralsex är ju ett måste..sedan saxen..eller vad den kan heta. 

• Anonym

En kuk på 10 cm motsvarar inte heller längden på ett finger.
    Dels är fingret längre, men vid samlag så kommer ju alltid lår/häck/etc att vaddera en del så att hela längden inte kommer in. Så om han är 10 cm är det väl nästan bara hälften som kan användas effektivt. Och då spelar inga knipövningar i världen någon roll.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:12:19 följande:
    En kuk på 10 cm motsvarar inte heller längden på ett finger.
    Dels är fingret längre, men vid samlag så kommer ju alltid lår/häck/etc att vaddera en del så att hela längden inte kommer in. Så om han är 10 cm är det väl nästan bara hälften som kan användas effektivt. Och då spelar inga knipövningar i världen någon roll.
    Jaså fingret är längre.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:34:31 följande:
    Jaså fingret är längre.
    Min mans långfingrar är 12 cm.
    Mina fingrar är kortare, men det spelar väl ingen roll, för nu snackar vi ju om pullning.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-08 21:43:45 följande:
    Min mans långfingrar är 12 cm.
    Mina fingrar är kortare, men det spelar väl ingen roll, för nu snackar vi ju om pullning.
    12 är relativt lång även för en man. I vilket fall så är fingret en värdelös indikator på längd. Använd SI enheter.
Svar på tråden Han har för liten snopp