• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Hjelm
    Anonym (Du) skrev 2024-12-06 12:57:42 följande:
    Hur är det bästa för båda? 
    För att mannen förtjänar att träffa en kvinna som tycker att han är bra som han är och bägge förtjänar ett sexliv som de är nöjda med?
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:22:17 följande:

Som fortsättning på mitt förra inlägg. 
    Jag är erfaren sexuellt och har flera års erfarenhet av sex. Både med olika män och kvinnor. Jag känner också min kropp väldigt väl och kan få mig själv att komma på olika sätt och tillsammans med andra. Så att man kniper och testar sexet på alla möjliga sätt tillsammans med nån som har liten kuk är ta mig fan inte tillräckligt när det kommer till kritan! 
    En del som har mindre erfarenheter och inte värderar sex särskilt högt kanske nöjer sig eller intalar sig en massa saker för att försöka lura sig själva att allt är toppen. Fine! Bra att det funkar för er. 
    Men för andra, som mig till exempel så är det avgörande om en kille har en för liten kuk. Oavsett hur bra han är på att använda den! 
    Och varför nöja sig när det finns en bättre match för en där ute? Min sambo som jag har nu ger mig båda delarna. Han har en penis som är ca 17cm och lagomt bred. Vårat sex är bra och han är en helt fantastisk människa!!! 
    Hade hag stannat kvar med någon som haft en liten kuk så hade jag aldrig kunnat bli lycklig. Oralsex är ingen favorit och analsex är extremt avtändande för mig och inte alls min grej. Samma gäller om jag enbart stannat med någon pga bra kuk och bra sex, då hade det bara blivit pannkaka. 

Det finns män som är både fantastiska och matchar en sexuellt! Man ska inte nöja sig med mindre! Det finns flera miljarder människor på den här jorden. Och vi kräver inte ens något utöver det mest grundläggande, att man åtminstone passar ihop och har bra sex och kan leva ett långt och lyckligt liv tillsammans där det håller i längden. 

Det handlar inte om något som man ligger bakom. 
    Finns en mindre poäng att vara ärlig då. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-06 13:44:40 följande:
    För mannen blir det extra svårt att hitta en ny sexpartner speciellt när bland annat du påstår att kvinnor har lätt att hitta en sexpartner som skulle ha en "bra" penisstorlek. 
    Och? Det är fortfarande bättre att vara singel än med en partner som inte vill ha en.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-06 19:46:36 följande:
    Och? Det är fortfarande bättre att vara singel än med en partner som inte vill ha en.
    Enligt dig ja för då är inte en kvinna ihop med honom. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-06 19:55:41 följande:
    Enligt dig ja för då är inte en kvinna ihop med honom. 
    Nej, jag säger det för att de flesta vill vara omtyckta av sin partner.
  • Anonym (Kåtberg)

Är det så viktigt med stor? Varför då?

• Anonym (Tjockis)
    Anonym (Kåtberg) skrev 2024-12-06 20:29:32 följande:

För att det 1) ger en förhöjd upplevelse vid penetration och 2) är sexigare rent visuellt.
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Kåtberg) skrev 2024-12-06 20:29:32 följande:

Det är inte viktigt med stor för min del, poängen är att den inte ska vara för liten. Normal storlek duger alldeles utmärkt. För stort är för stort!
  • Anonym (Tyvärr)

Du får leta vidare om det inte funkar för dig TS. Hans snopp kommer inte helt magiskt att bli större framöver.

• Anonym (.)

Då borde den passa bra i rumpan. Det finns alltid något positivt om man vänder och vrider på något negativt.

• Anonym (Håller med)
    Anonym (.) skrev 2024-12-07 10:41:35 följande:

Då borde den passa bra i rumpan. Det finns alltid något positivt om man vänder och vrider på något negativt.

Ja för det är ju precis vad de flesta tjejer föredrar.... Eller inte.
  • Anonym (Jag)

Vaginal tightening är en laserbehandling för dig som önskar tighta till och strama åt den vaginala kanalen.

• Zulkarneyn25
    När du har sex, gör det på golvet på ett hårt golv, inte på en mjuk säng. Lägg en kudde på ryggen så att din position förblir stabil. Din partner kommer att göra dig lyckligare mer effektivt. När du har sex, ge din partner olika vävnader så att han glömmer att du har kuken i dig och fortsätter att försöka länge. Du kan hitta detta genom att prova dig fram. Ta reda på vad din partner gillar vid samlaget.
  • Anonym (LP)

Ni får leka på annat sätt-finns väl massor av alternativ till penetration! (Och släng med en dildo så blir du uppfylld också!) Knipövningar kan få kvinnor att gå från bussgarage till personbilsgarage!

Svar på tråden Han har för liten snopp