Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:22:17 följande:
Som fortsättning på mitt förra inlägg.
Jag är erfaren sexuellt och har flera års erfarenhet av sex. Både med olika män och kvinnor. Jag känner också min kropp väldigt väl och kan få mig själv att komma på olika sätt och tillsammans med andra. Så att man kniper och testar sexet på alla möjliga sätt tillsammans med nån som har liten kuk är ta mig fan inte tillräckligt när det kommer till kritan!
En del som har mindre erfarenheter och inte värderar sex särskilt högt kanske nöjer sig eller intalar sig en massa saker för att försöka lura sig själva att allt är toppen. Fine! Bra att det funkar för er.
Men för andra, som mig till exempel så är det avgörande om en kille har en för liten kuk. Oavsett hur bra han är på att använda den!
Och varför nöja sig när det finns en bättre match för en där ute? Min sambo som jag har nu ger mig båda delarna. Han har en penis som är ca 17cm och lagomt bred. Vårat sex är bra och han är en helt fantastisk människa!!!
Hade hag stannat kvar med någon som haft en liten kuk så hade jag aldrig kunnat bli lycklig. Oralsex är ingen favorit och analsex är extremt avtändande för mig och inte alls min grej. Samma gäller om jag enbart stannat med någon pga bra kuk och bra sex, då hade det bara blivit pannkaka.
Det finns män som är både fantastiska och matchar en sexuellt! Man ska inte nöja sig med mindre! Det finns flera miljarder människor på den här jorden. Och vi kräver inte ens något utöver det mest grundläggande, att man åtminstone passar ihop och har bra sex och kan leva ett långt och lyckligt liv tillsammans där det håller i längden.
Det handlar inte om något som man ligger bakom.
Finns en mindre poäng att vara ärlig då.