• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym (Clara)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 21:25:26 följande:

Sluta gå off-topic och spåra ur.
    Skapa en egen tråd om sexism, rättigheter och annat som bekymrar dig. Du är precis en sån som gör trådar på nätet jävligt jobbiga att läsa för utomstående. Och att du heller inte pallar att skriva allt i ett enda inlägg gör det hela ännu jävligare. Tycker synd om dom som surfar in på tråden och vill ha vettiga och ärliga svar utan att de ska börja argumenteras och spåra ur från samtalsämnet. Och nä, ingen har några rättigheter till någons kropp eller att ha sex utan samtycke. Det är väl för fan självklart.Och ingen behöver heller vara ihop med någon som dom inte passar ihop med. Det finns bättre matches där ute för var och en. Ingen tvingar heller någon att stanna kvar med en annan människa som dom inte passar ihop med. 

Och valet att rata eller lämna någon pga att den har en för liten kuk och att sexet inte funkar är fritt. Och det är helt OK att göra det! Hellre det än att man är missnöjd med sexet för resten av sitt liv och går miste om njutning. 

Tråden handlar små-kukar osv. 
    Och tar det slut med min nuvarande sambo så kan jag aldrig tänka mig skaffa en partner med en liten.
    Samma gäller med KK-relation. 

Jag är kvinna som har fött barn.. Men ja om man inte känner alls när något som är 10 cm är inne så är man nog lite förslappad ja. Barnmorskan brukar be en knipa runt fingret på efterkontrollen. Och om man stoppar in sitt eget finger så känner man ju nånting iallafall.

Det är en annan sak att föredra större och tycka det är skönare , man har rätt att ha vilka preferenser man vill. Män har rätt att bara vilja dejta nån med stora bröst också till exempel. Och nej jag skulle inte heller vilja ha en kille med 10 cm. Men ja , känner man inte ens att den är inne så är man slapp. 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:26:43 följande:
    Ja? Det är väl ingen som har sagt något annat?

Nej, jag har INTE sagt att det är konstigt. Du behöver inte ljuga om vad andra skriver, det är så lätt att se med egna ögon vad som står tidigare i chatten. Dessutom har sexuell aptit ingenting som helst att göra med att anse sig ha rätt till sex eller inte.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:23:00 följande:
    Och då kanske det inte anses vara ett större problem, för kvinnor kan byta sexpartner. 
    Att det är ett värre problem för män som blir nekad för din penis för en kvinna vill ha en stor kuk eller medium kuk etc
    Man kan inte jämföra äpplen och päron. Kvinnor har sina problem, män har sina. De går inte att jämföra och säga "att det är ett värre problem för män". Det är olika problem med helt olika slags upplevelser.
    Eftersom många kvinnor har lätt att hitta en sexpartner som de uppskattar så kan dina klagomål vara något som de tycker de kanske inte berörs av. 
    De lägger energin på att byta sexpartner och inte klaga på att det skulle vara orättvist 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:28:55 följande:
    Det är vanligt att olika personer kan påstå att det ska handla om rättighet till sex. 
    Som sagt, ta det med dem då.
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:29:53 följande:
    För de flesta kvinnor är det här ett större problem tydligen. 
    Jaså? Vilka är det som säger att deras problem att ha sexpartners med liten kuk är ett större problem än män som inte får sex?
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:30:51 följande:
    Sexuell aptit med mera kan visst påstås handla om rättighet till sex. 
    Det är två helt olika saker. Bara för att jag är godissugen så betyder inte det att jag anser mig ha rätt att gå in i närmaste affär och stoppa munnen full. På samma sätt är det så att bara för att man har en sexuell aptit så har det ingenting som helst att göra med vad man anser sig ha rätt till eller inte (sex i det här fallet). Om du hittar personer i tråden som uttrycker sig så - ta det med dem.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit) skrev 2024-12-01 20:02:40 följande:

En liten kuk för mig är verkligen en dealbreaker. 

16-18cm är perfekt. För vad ni än säger så kommer inte en liten kuk åt alla punkter inne i fittan och vi kvinnor blir således inte tillfredsställda.
    Och oavsett om vi känner av ett lillfinger eller inte så utvidgas ens fiffi också när man blir kåt samt att man blir våt. En liten kuk kommer aldrig att kunna tillfredsställa mig iaf. Jag vill känna hans kuk i mig och bli fylld.
    Friktionen av all våthet gör dessutom att en liten kuk också känns ännu mindre och är han inte stenhård så är det fan värdelöst. 
    Jag har många gånger fått höra att jag är tight, både av män med stor, medel och liten kuk så det är inte problemet. Men däremot så har dom med små kuk haft problem när jag blivit riktigt våt. något som de med medel eller stor kuk bara tyckt vart nice.
    Och hur jävla kul är det att varken killen eller jag känner nånting? Jag hade aldrig kunna leva med någon med en liten kuk i flera år!!! Och då är jag inte heller den som älskar att bli slickad eller gå med på analsex heller.
    Så nog ska dom ha lite utrustning alltid. Annars kommer jag aldrig nånsin att vara nöjd i sängen. Dom med små kukar är också dom som jag märkt är mest beroende av porr ogh analsex. Stora turn-offs för mig. Dom är också allt som oftast alldeles för osäkra för att våga använda sexleksaker eller så är dom helt emot det lustigt nog! Deras små kukar får dom att känna sig hotade och utkonkurrerade av en dildo. Helt sjukt ju. Och så blir dom kränkta när dom inte får dela hål med ens avföring och slutar aldrig tjata. 
    Nej tack. Jag håller mig till vaginalt sex med en partner som jag kan vara nöjd med i sängen för resten av mitt liv och inte redan i början känner att det aldrig kommer funka tillsammans med. Oavsett hur bra han är som en partner eller människa. 

Storleken spelar roll. Precis som män väljer bort kvinnor av diverse ytliga anledningar. Det är fan på tiden att nån är ärlig iaf. 

Många kvinnor kanske det är viktigt att vara finkänslig för något känsligt som penisstorlek för en man.
    Eftersom kvinnor i allmänheten lätt kan hitta en sexpartner som de uppskattar så kanske de bara accepterar hur verkligheten ser ut.
    Inte att lägga tid på att håna män för deras utseende. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Du) skrev 2024-12-01 21:34:58 följande:
    Eftersom många kvinnor har lätt att hitta en sexpartner som de uppskattar så kan dina klagomål vara något som de tycker de kanske inte berörs av. 
    De lägger energin på att byta sexpartner och inte klaga på att det skulle vara orättvist 
    Jag klagar inte. Jag berättar om mina preferenser. Andra kvinnor får tycka vad de vill, det bryr mig inte ett dugg. Och jag har verkligen inte sagt att det är orättvist heller.
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:36:50 följande:
    Jaså? Vilka är det som säger att deras problem att ha sexpartners med liten kuk är ett större problem än män som inte får sex?Det är två helt olika saker. Bara för att jag är godissugen så betyder inte det att jag anser mig ha rätt att gå in i närmaste affär och stoppa munnen full. På samma sätt är det så att bara för att man har en sexuell aptit så har det ingenting som helst att göra med vad man anser sig ha rätt till eller inte (sex i det här fallet). Om du hittar personer i tråden som uttrycker sig så - ta det med dem.
    Kanske inte är större problem om man lätt kan hitta andra sexpartner som man uppskattar 
  • Anonym (Du)
    Anonym (Håller med) skrev 2024-12-01 21:38:43 följande:
    Jag klagar inte. Jag berättar om mina preferenser. Andra kvinnor får tycka vad de vill, det bryr mig inte ett dugg. Och jag har verkligen inte sagt att det är orättvist heller.
    Du tog ju om att olika personer inte kan acceptera kvinnor med sexuell aptit, preferenser. 
    Du tyckte det var ju dåligt. 
  • Anonym (Du)
    Jaså? Vilka är det som säger att deras problem att ha sexpartners med liten kuk är ett större problem än män som inte får sex?Det är två helt olika saker. Bara för att jag är godissugen så betyder inte det att jag anser mig ha rätt att gå in i närmaste affär och stoppa munnen full. På samma sätt är det så att bara för att man har en sexuell aptit så har det ingenting som helst att göra med vad man anser sig ha rätt till eller inte (sex i det här fallet). Om du hittar personer i tråden som uttrycker sig så - ta det med dem.
    Många personer kan påstå att det handlar om rättighet till sex/mannen vill vara berättigade till något om han klagar på att han blivit utan något sexuellt. 
  • Anonym (Varken förslappad eller ngt annat skit)
    Anonym (Clara) skrev 2024-12-01 21:34:02 följande:
    Jag är kvinna som har fött barn.. Men ja om man inte känner alls när något som är 10 cm är inne så är man nog lite förslappad ja. Barnmorskan brukar be en knipa runt fingret på efterkontrollen. Och om man stoppar in sitt eget finger så känner man ju nånting iallafall.

Det är en annan sak att föredra större och tycka det är skönare , man har rätt att ha vilka preferenser man vill. Män har rätt att bara vilja dejta nån med stora bröst också till exempel. Och nej jag skulle inte heller vilja ha en kille med 10 cm. Men ja , känner man inte ens att den är inne så är man slapp. 
    Med inte känner något menar jag givetvis som i att jag inte känner så mycket som jag önskar och föredrar större. Och dom som jag haft sex med som haft små har också haft svårt att bli hårda och har alltid haft mer eller mindre ?mysballe?.
  • Anonym (Du)
    kvinnojourenblenda.se/om-du-som-man-blir-sur-nar-din-partner-inte-vill-ha-sex-fraga-dig-sjalv-varfor-du-reagerar-som-du-gor/

Exempelvis i denna artikel så kan det påstås handla om att sex är ingen rättighet när en man vill att kvinnan ska ha mer sex med honom. 
Svar på tråden Han har för liten snopp