• Anonym (fråga)

Han har för liten snopp

Jag brukar inte bry mig om killars storlekar, men den här gången har jag träffat en underbar kille.
    MEN, hans snopp är väldigt liten, när vi har sex så känner jag inte ens att han är inne i mig!
    Har hänt flera gånger att jag tror att den har åkt ut, och även råkat säga det,
    men så är han ändå inne i mig.

Någon som har tips på bra ställningar så att jag kan kan känna honom lite mer i mig?

Jättetråkigt tycker jag..vi har testat flera ställningar men har ändå inte känt han i mig.

• Svar på tråden Han har för liten snopp
  • Anonym

Men även om man är tajt och kan knipa runt en mikrokuk så är den ju en sämre upplevelse än någon som är normalstor-större.
    TS - gör slut. Du kommer att vara missnöjd med honom.

• Anonym (fråga)
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:27:39 följande:
    Nu får ni väl fan ge er, om man träffar en underbar kille så är väl inte hans storlek på penis det man ska hänga upp sig på. 

Om han är en mindre ja då har han det, men det är ju fortfarande en människa som du sårar, han kanske tycker det är jättejobbigt. Jag har haft sex med killar med mindre och det är bara att öva upp sina "knipmuskler" än mer jobba på det så blir nog ert sexliv bättre.  
    Nej, självklart önskar jag att jag inte borde hänga upp mig på storleken.
    Men som jag skrev innan, i ett förhållande vill man väl ändå ha ett fungerande sexliv?
    Jag känner inte att jag kan njuta någonting, de gånger vi har haft sex så har jag bara velat att det ska ta slut istället.
  • Anonym (fråga)
    Anonym skrev 2012-07-08 17:29:47 följande:
    Men även om man är tajt och kan knipa runt en mikrokuk så är den ju en sämre upplevelse än någon som är normalstor-större.
    TS - gör slut. Du kommer att vara missnöjd med honom.
    Precis det jag menar!
    Har tidigare bara haft bra upplevelser, så när hans & mitt sex började var det en stor besvikelse tyvärr :(
  • Anonym (tjej)
    Anonym (fråga) skrev 2012-07-08 17:31:15 följande:
    Nej, självklart önskar jag att jag inte borde hänga upp mig på storleken.
    Men som jag skrev innan, i ett förhållande vill man väl ändå ha ett fungerande sexliv?
    Jag känner inte att jag kan njuta någonting, de gånger vi har haft sex så har jag bara velat att det ska ta slut istället.
    Är du säker på att det bara är han det är fel på?

• Furstinna

Hur kul är det dessutom att ha ett begränsat sexliv resten av livet.

• Anonym (bloke)

Vill bara ge en ros till er tjejer som har en bra attityd och förstår hur känsligt det är. Jag har själv inte det problemet men kan tack vare att jag är man lätt tänka mig in i hur det skulle vara. Kanske går det att öva på att få till det, men om inte, kanske bästa lösningen är att gå därifrån men utan att nämna orsak.

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:27:39 följande:
    Nu får ni väl fan ge er, om man träffar en underbar kille så är väl inte hans storlek på penis det man ska hänga upp sig på. 

Om han är en mindre ja då har han det, men det är ju fortfarande en människa som du sårar, han kanske tycker det är jättejobbigt. Jag har haft sex med killar med mindre och det är bara att öva upp sina "knipmuskler" än mer jobba på det så blir nog ert sexliv bättre.  
    Jag kan knipa runt en penna, men det betyder inte att allt är bra för det. Sex handlar ju mycket om estetisk attraktion också (små kukar och tillhörande män med komplex är ju det mest avtändande som finns), och dessutom är det skönare med någon som verkligen känns ordentligt.

TS - förstår dig helt. Jag har dumpat småkukade män. Numera är jag ihop med en fantastiskt bra man som också har en perfekt kuk. Du måste inte välja det ena eller det andra, du kan få bådeoch.
  • Anonym (fråga)
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:32:34 följande:

Meningen med detta inlägget var inte att antyda att det är fel på honom, absolut inte.
    Vill inte vara taskig eller något.
    Furstinna skrev 2012-07-08 17:32:36 följande:
    Hur kul är det dessutom att ha ett begränsat sexliv resten av livet.
    Ja, man vill ju kunna variera, inte enbart veta att vi BARA kan köra missionären tex.
    Man tröttnar ju till slut.
  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2012-07-08 17:32:34 följande:

Är du säker på att du är en tjej? Drömmer

Vad spelar det för roll? Om TS är missnöjd med hans kuk så är hon. Det finns gott om män som hon skulle ha skönare sex med. Varför ska hon nöja sig med mindre?
  • Anonym (Moltas)
    Anonym (fråga) skrev 2012-07-08 17:34:31 följande:
    Meningen med detta inlägget var inte att antyda att det är fel på honom, absolut inte.
    Vill inte vara taskig eller något.

Ja, man vill ju kunna variera, inte enbart veta att vi BARA kan köra missionären tex.
    Man tröttnar ju till slut.

Hur stor hans kuk då?
Svar på tråden Han har för liten snopp